سالن عقد لاکچری

سالن عقد لاکچری

روزانه افراد زیادی جهت رزرو سالن عقد لاکچری به موسسه تشریفات عقد مراجعه می کنند چرا که خدمات ویژه و حرفه ای که سالن عقد لاکچریدر این سالن ها دریافت می کنند سبب تحقق خواسته های آن ها در راستای برگزاری یک مراسم عقد باشکوه، مجلل و به یادماندنی خواهد شد.

تفاوت تشریفات عقد با دیگر موسسات تشریفاتی در این است که به خوبی نیاز های عروس و داماد ها برای برگزاری یک مراسم باشکوه، لاکچری و مجلل را شناسایی کرده و برای ارائه هر کدام از خدمات خود تیمی تخصصی و حرفه ای را در اختیار دارد به همین دلیل نیز از طرفی تنوع خدمات در سالن عقد لاکچری بسیار زیاد است و عروس و داماد ها برای دریافت تمامی خدمات خود فقط کافی است به این موسسه تشریفاتی مراجعه کنند؛ از طرفی دیگر نیز تمامی خدمات به حرفه ای ترین و اصولی ترین شکل ممکن انجام خواهد شد و همین امر سبب رضایت عروس و داماد و همچنین مهمان ها خواهد شد.

خدمات سالن عقد لاکچری

خدمات سالن عقد لاکچری عبارتند از:

  • معرفی بهترین سالن عقد: معمولا زوج ها در حین انتخاب سالن عقد لاکچری به دلیل تنوع بسیار زیاد این سالن ها دچار سردرگمی می شوند اما تشریفات عقد با کسب اطلاعات دقیق درباره سلیقه، بودجه، دکوراسیون و… به راحتی مناسب ترین سالن عقد لاکچری را به آن ها معرفی می کند.

خدمات سالن عقد لاکچری

  • کترینگ غذا و پذیرایی: عروس و داماد هایی که قصد دارند با بهترین، باکیفیت ترین و متنوع ترین غذا های فرنگی و ایرانی از مهمان های خود پذیرایی کنند نباید از خدمات کترینگ غذا و پذیرایی تشریفات عقد غافل شوند. البته برای زوج هایی هم که قصد پذیرایی با شام را ندارند، پذیرایی با عصرانه در نظر گرفته شده است.
  • گل آرایی: گل آرایی حرفه ای علاوه بر ایجاد جلوه ای زیبا و باشکوه در محیط سالن سبب ایجاد حس خوشایند و آرامش بخش بسیاری در مهمان ها خواهد شد و نقش بسیاری در معطر شدن فضا دارد.
  • موسیقی زنده: در کنار تمامی خدمات حرفه ای تشریفات عقد هیچگاه نباید از خدماتی مانند موسیقی زنده چشم پوشی کرد مخصوصا اگر اجرای موسیقی توسط نوازندگان حرفه ای انجام شود.
  • و…

دیزاین سالن عقد لاکچری

در فوق به گل آرایی سالن عقد لاکچری اشاره شد اما لازم به ذکر است که دیزاین سالن عقد لاکچری تنها به گل آرایی محدود نمی شود بلکه دیزاینر های حرفه ای تشریفات عقد خدماتی مانند شمع آرایی، نورپردازی حرفه ای، طراحی استند بادکنک و… را نیز ارائه می دهند.

دیزاین سالن عقد لاکچری

عروس و داماد ها برای بهره مندی از خدمات دیزاین سالن عقد لاکچری موسسه تشریفات عقد می توانند نمونه کار های دیزاینر های حرفه ای این مجموعه را ببینند و با توجه به سلیقه خود بهترین دیزاین را انتخاب کنند.

سفره عقد سالن عقد لاکچری

موسسه تشریفات عقد در طراحی انواع مختلف سفره عقد سالن لاکچری تخصص لازم را دارد چرا که سالن عقد لاکچری و همچنین برگزاری مراسم عقد لاکچری نیاز به برپایی سفره های عقد لاکچری نیز دارد. از پرطرفدارترین سفره های عقد لاکچری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سفره عقد نقره ای: در سفره عقد نقره ای تمام اجزای سفره گران قیمت و از جنس نقره خواهد بود که همین امر سبب هرچه مجلل تر به نظر رسیدن سفره عقد خواهد شد.
  • سفره عقد برنزی: از دیگر سفره های عقد پرطرفدار در برگزاری مراسم های عقد لاکچری، سفره عقد برنزی است که موسسه تشریفات عقد با طراحی بی نظیر سفره های عقد برنزی توانسته اند نظر زوج ها را به سمت خود جلب کنند.
  • سفره عقد کریستالی: طرفداران سفره های عقد کریستالی نیز می توانند نمونه کار های سفره عقد کریستالی را در میان نمونه کار های تشریفات عقد مشاهده کنند.
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با سالن عقد لاکچری

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898