ده مدل از سفره عقد لاکچری

05/آذر/1399

در این مقاله قصد داریم ده مدل از سفره عقد لاکچری را معرفی کنیم تا بسیاری از افراد که قصد برگزاری یک مراسم عقدده مدل از سفره عقد لاکچری لاکچری را دارند ولی ایده ای برای دیزاین سفره عقد لاکچری ندارند بتوانند اطلاعاتی درباره مدل های ذکر شده در این مقاله کسب کنند و در نهایت با توجه به سلیقه خود بهترین سفره عقد لاکچری را برای مراسم خود انتخاب کنند.
نکته: در ادامه فقط به انواع مختلف سفره عقد اشاره می شود که موسسه تشریفات عقد، ده ها مدل مختلف از یک نوع سفره عقد را ارائه می دهد که شما می توانید با دیدن نمونه کار های آن ها بهترین سفره عقد را انتخاب کنید.

ده مدل از سفره عقد لاکچری عبارتند از:

  •  سفره عقد نقره ای: سفره عقد نقره ای به عنوان اولین و پرطرفدارترین سفره عقد از بین ده مدل از سفره عقد لاکچری شناخته شده است چرا که این سفره عقد جلوه ویژه ای به مراسم عقد لاکچری شما می بخشد. جنس تمامی ملزومات سفره عقد نقره ای، نقره است و همین امر نیز سبب شده است که چنین سفره ای ارزش و بهای زیادی نسبت به دیگر سفره ها داشته باشد.
  •  سفره عقد برنزی: از دیگر مدل های سفره عقد پرطرفدار از میان ده مدل از سفره عقد لاکچری می توان به سفره عقد برنزی اشاره کرد که زیبایی خیره کننده ای به محیط و همچنین مراسم شما می بخشد. افرادی که طرفدار این نوع سفره عقد هستند می توانند به موسسات تشریفاتی مراجعه کنند و پس از مشاهده مدل های مختلف از این نوع سفره عقد، از خدمات حرفه ای دیزاین سفره عقد بهره مند شوند.

اگر قصد برگزاری مراسم در سالن عقد را دارید می توانید از سالن عقد با سفره عقد های لاکچری تشریفات عقد دیدن کنید.

  •  سفره عقد کریستالی: نوع دیگر سفره عقد پرطرفدار لاکچری، سفره عقد کریستالی است که در مدل های مختلفسفره عقد کریستالی توسط موسسات تشریفاتی طراحی می شود و در سالن های عقد مختلف به چشم می خورد.
  •  سفره عقد سنتی: ممکن است با دیدن این نوع از سفره عقد با خود بگویید که مگر امکان دارد سفره های عقد سنتی نیز عنوان سفره عقد لاکچری را به خود بگیرند؟
    هر گاه واژه “سنتی” بکار برده شود از دید بسیاری از مردم سفره ای بسیار ساده و قدیمی تصور می شود اما بهتر است بدانید که وجه تمایز این نوع سفره عقد با دیگر سفره ها در ملزومات آن است به گونه ای که در این نوع سفره از وسایل اصیل ایرانی استفاده می شود.
    در نتیجه تمامی توضیحات فوق، افرادی که طرفدار سفره های عقد سنتی نیز هستند می توانند بدون زیر پا گذاشتن علاقه خود یک سفره عقد لاکچری سنتی را در مراسم عقد خود داشته باشند.

نکته 1: برای دریافت خدمات سفره عقد لاکچری به موسسات تشریفاتی مراجعه کنید که خدمات عقد تشریفاتی را ارائه می دهند و معتبر هستند.

ده مدل از سفره عقد لاکچری
نکته 2: معمولا دیزاین و طراحی سفره های عقد لاکچری با توجه به دیزاین محیط انجام می شود در نتیجه در حین بررسی سفره های عقد درباره مکان برگزاری عقد و همچنین نحوه دیزاین محیط نیز اطلاعات دقیقی کسب کنید.
نکته 3: لازم به ذکر است که در انتخاب سفره های عقد لاکچری و مدرن که گل آرایی یک بخش جدایی ناپذیر از آن است، وظیفه گل آرایی نیز بر عهده تیم حرفه ای و باتجربه دیزاین و طراحی سفره عقد خواهد بود.
نکته 4: هزینه سفره های عقد لاکچری با توجه به نوع سفره عقد انتخابی متفاوت است.

موسسه تشریفات عقد تمامی خدمات مربوط به طراحی و برپایی سفره عقد لاکچری را بر اساس ژورنال های جهانی و همچنین توسط بهترین تیم های طراحی و دیزاین سفره عقد ارائه می دهد؛ لازم به ذکر است که افراد می توانند ایده های خود را نیز با تیم طراحی سفره عقد در میان بگذارند.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898