سالن عقد تشریفاتی نارمک

اجاره سالن عقد نارمک

سالن عقد تشریفاتی نارمک زیر نظر تشریفات عقد، برگزاری مراسم های عقد تشریفاتی را بر عهده می گیرد. زوج ها میسالن عقد تشریفاتی نارمک توانند بهترین، باکیفیت ترین و متنوع ترین خدمات را در سالن عقد نارمک دریافت کنند و شاهد برگزاری یک مراسم باشکوه و مجلل باشند. علاوه بر خدماتی که توسط تشریفات عقد در سالن عقد تشریفاتی نارمک به زوج ها ارائه می شود؛ همچنین این امکان برای زوج ها فراهم شده است که ایده های خود را برای بهتر و مجلل تر برگزار شدن مراسم خود پیاده سازی کنند.

خدمات سالن عقد نارمک

خدمات سالن عقد نارمک که توسط موسسه تشریفات عقد به زوج ها ارائه می شود عبارتند از:

  •  اجاره سالن عقد تشریفاتی در نارمک: موسسه تشریفات عقد می تواند بهترین سالن عقد نارمک را برای برگزاری مراسمتان به شما معرفی کند. البته لازم به ذکر است که شرایط زوج ها مشخص می کند که کدام سالن عقد مناسب ترین و بهترین سالن برای آن ها خواهد بود به عنوان مثال شاید زوجی یکی از سالن های عقد تشریفاتی را به عنوان بهترین سالن عقد انتخاب کنند اما عروس و داماد دیگری آن را نپسندند و یا شرایط آن ها اجازه اجاره چنین سالنی را به آن ها ندهد. برخی از مواردی که در حین معرفی سالن به زوج ها توسط تشریفات عقد مدنظر قرار داده می شود عبارتند از:
    – بودجه
    – دیزاین
    – امکانات
    – خدمات

خدمات سالن عقد نارمک

  •  گل آرایی، شمع آرایی: گل آرایی یکی از مهم ترین خدماتی است که در سالن های عقد تشریفاتی به عروس و داماد ها ارائه می شود. گل آرایی که شامل گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی ورودی، گل آرایی میز مهمان ها، گل آرایی سالن، گل آرایی سفره عقد و… است توسط تیم حرفه ای گل آرایی انجام می شود. در این مجموعه شمع آرایی نیز در کنار گل آرایی انجام می شود، زوج ها می توانند نمونه های شمع آرایی را ببینند و با توجه به سلیقه و دیزاین سالن عقد مربوطه نوع شمع آرایی را انتخاب کنند.
  •  برپایی انواع سفره عقد: سفره عقد که از عناصر اصلی و اساسی سالن عقد است در انواع مختلفی طراحی و اجرایی می شود که زوج ها در انتخاب سفره عقد می توانند با توجه به عواملی مانند دیزاین و دکوراسیون محیط، سلیقه شخصی و… عمل کنند. لازم به ذکر است که در طراحی و برپایی سفره عقد لاکچری تشریفاتی از لوازم گران قیمت و باارزش استفاده می شود. سفره عقد نقره ای، سفره عقد برنزی و سفره عقد کریستالی به عنوان سفره های عقد تشریفاتی شناخته می شوند.

سفره عقد نارمک

  •  کترینگ غذا: همه زوج ها به نوع غذا و همچنین نحوه پذیرایی از مهمانانشان بسیار اهمیت می دهند و تمام تلاش خود را می کنند که به بهترین شکل ممکن در طول برگزاری مراسم عقد از مهمانانشان پذیرایی شود اما حساسیت و دقت این مسئله در عروس و داماد هایی که قصد برگزاری یک مراسم عقد تشریفاتی و مجلل را در سالن عقد تشریفاتی نارمک دارند بسیار بیشتر از دیگر زوج ها خواهد بود چرا که در برگزاری مراسم های تشریفاتی باید تمام خدمات به صورت تشریفاتی ارائه شود در غیر این صورت تمام زحمت ها و هزینه های آن ها به هدر خواهد رفت؛ بنابراین مجموعه تشریفات عقد بهترین سرآشپز ها که غذا های متنوع ایرانی و فرنگی را تهیه و تدارک می بینند در مجموعه خود به کار گرفته است.
  •  آتلیه اختصاصی: با وجود آتلیه اختصاصی دیگر عروس و داماد ها وقت خود را صرف پیدا کردن آتلیه های حرفه ای نمی کنند چرا که در آتلیه اختصاصی تشریفات عقد بهترین و حرفه ای ترین تیم تصویربرداری در اختیار آن ها قرار داده می شود.
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با سالن عقد تشریفاتی نارمک

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898