برای عقد محضری چی ببریم

08/بهمن/1399

برای عقد محضری چه هدیه ای ببریم

سوال “برای عقد محضری چی ببریم؟” ممکن است برای هر فردی پیش آمده باشد چرا که همه افراد می خواهند با توجه به جایگاهی که در زندگی عروس و داماد دارند هدیه ای شایسته با خود به محضر ببرند.
اگر شما به محضر عقد و مراسم عقد دعوت شده اید مطمئنا از اقوام درجه یک و یا نزدیک ترین دوستان عروس و داماد هستید در نتیجه انتخاب یک هدیه مناسب بسیار مهم است. در این مقاله به هدایای مناسبی که می توانید با خود به محضر ببرید اشاره خواهیم کرد تا پاسخ مناسبی برای سوال “برای عقد محضری چی ببریم” بیابید.

برای عقد محضری چی ببریم
سکه: اولین و بهترین هدیه برای عقد محضری گزینه سکه است زیرا عروس و داماد ها در ابتدای شروع زندگی مشترکشان نیاز دارند که از لحاظ مالی حمایت شوند و شما با تهیه چنین هدیه ای با یک تیر دو نشان می زنید یعنی هم هدیه باارزشی و شایسته ای را به زوج ها تقدیم کرده اید و هم آینده نگر بوده اید و به فکر آینده مالی عروس و داماد بوده اید. نکته قابل توجه دیگر این است که سکه جزو هدایا و دارایی هایی است که نه تنها با گذشت زمان ارزش خود را از دست نمی دهد بلکه روز به روز نیز به ارزش آن افزوده می شود؛ همانطور که امروزه شاهد افزایش چشم گیر قیمت سکه بوده ایم.

طلا: طلا نیز جزو هدایایی است که هیچگاه ارزش خود را از دست نمی دهد در نتیجه انتخاب خوبی به عنوان هدیه است. طلایی که انتخاب می کنید با توجه به وسع مالی و همچنین نسبت شما با عروس و داماد متفاوت است به عنوان مثال پدر مادر عروس و داماد همیشه ست های گران بهایی را به آن ها تقدیم می کنند ولی خواهر و یا برادر عروس و داماد می توانند گردنبند و یا یک دستبند را به عنوان هدیه انتخاب کنند.

ساعت: ساعت های اصل نیز جزو هدایای باارزشی هستند که می توانند در لیست هدایای عقد محضری قرار گیرند. ساعت جزو اکسسوری هایی است که برای تمامی مناسبت ها و مراسم ها هدیه ای بسیار مناسب و معقول است در نتیجه شما می توانید با خیالی آسوده چنین هدیه ای را انتخاب کنید. حتما به این مسئله دقت داشته باشید که به سراغ تهیه ساعت های اصل بروید و با تهیه ساعت های فیک از ارزش هدیه خود نکاهید.

برای عقد محضری چه هدیه ای ببریم

چیزی درمورد عقد آریایی می دونی؟می تونی بیشتر در مورد اجرای عقد آریایی اطلاعات کسب کنی

کارت هدیه: کارت هدیه انتخابی مناسب برای افرادی است که قصد خرید هدایایی مانند طلا، سکه و… را ندارند. کارت هدیه معمولا توسط افراد مجرد خانواده، خواهر و یا برادر کوچک تر عروس و داماد انتخاب می شود. شما می توانید بر روی کارت هدیه جملات زیبایی را هک کنید و با توجه به وسع خود مبلغی را به عنوان هدیه برای عقد محضری در نظر بگیرید.

نکته: علاوه بر هدایای ذکر شده در فوق بسیار مشاهده شده است که پدر و مادر زوج ها هدایایی مانند ملک، ماشین، خانه و هدایای این چنینی را برای فرزندانشان در نظر می گیرند که چنین هدایایی، هدایای بسیار ویژه و خوبی است که تاثیر بسزایی در آینده فرزندانشان خواهد داشت و حتی می توان گفت 50% مسئولیت ها و فشار ها از دوش زوج ها برداشته می شود.

هدیه برای عقد محضری چی ببریم

نکته 2: همانطور که به صورت مختصر به این موضوع اشاره شد برای عقد محضری همیشه سعی کنید هدیه ای را انتخاب کنید که به عنوان یک پشتوانه مالی برای عروس و داماد ها محسوب شود زیرا در ابتدای زندگی مشترک اولین چالش و مسئله ای که زوج ها با آن مواجه می شوند هزینه های زندگی و همچنین مسائلی مانند تهیه مسکن، خودرو و… است در نتیجه شما می توانید با انتخاب هدایایی مانند هدایای ذکر شده در فوق، در حل چالش های پیش رو زوج ها نقش موثری داشته باشید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898