اجاره سفره عقد

سفره عقد

امروزه اجاره سفره عقد جای چیدمان سفره های عقد خانگی و سنتی توسط خانواده در منزل را گرفته است چرا که در گذشتهاجاره سفره عقد مراسم عقد در خانه برگزار می شد و خانواده عروس تمام وظایف برپایی سفره عقد را بر عهده می گرفتند.

اما امروزه با تغییر نوع زندگی مردم، انتظارات آن ها در برگزاری مراسم ها مخصوصا مهم ترین مراسم زندگی هر شخص مانند مراسم عقد و عروسی با تغییرات فراوانی مواجه شده است به همین دلیل نیز دیگر افراد نمی توانند خود وظایف تدارکات و مقدمات برگزاری مراسم هایشان را بر عهده بگیرند چرا که تمامی وظایف و خدمات مربوط به مراسم عقد باید به صورت اصولی و حرفه ای و توسط افراد کارآزموده و ماهر انجام شود و این کار از عهده خانواده ها خارج است.

در نتیجه امروزه اجاره سفره عقد و همچنین دیگر خدمات مربوط به دیزاین و… در بین مردم رواج پیدا کرده است و مردم برای دریافت چنین خدماتی به موسسات تشریفات مراجعه می کنند؛ تشریفات عقد جزو موسسات تشریفاتی معتبر و شناخته شده است که خدماتی مانند اجاره سفره عقد را به صورت تخصصی به زوج ها ارائه می دهد که در ادامه به طور کامل تمامی خدمات تشریفات عقد در زمینه اجاره سفره عقد را مورد بررسی قرار می دهیم.

سفره عقد زیبا و جدید

اجاره سفره عقد لوکس

افرادی که قصد اجاره سفره عقد لوکس را از موسسه تشریفات عقد دارند می توانند نمونه های سفره عقد را مشاهده کنند و پس از بررسی آن ها را سفارش دهند. لازم به ذکر است که سفره های عقد انواع مختلفی دارند که از هر نوع سفره عقد، ده ها نمونه وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و همچنین دخالت دادن فاکتور های مهمی مانند بودجه موردنظر، مناسب ترین نوع سفره عقد را انتخاب کنید.

اجاره سفره عقد لوکس

دیزاینر های تشریفات عقد در دیزاین سفره های عقد، وسواس زیادی به خرج می دهند و همین امر نیز سبب شده است حتی ساده ترین سفره های عقدی که در ژورنال سفره عقد این مجموعه وجود دارد بسیار زیبا و خیره کننده باشند در نتیجه بهتر است بدانید که هیچگاه به دلیل وجود ترس هایی چون لوکس نبودن برخی از سفره های عقد، سلیقه شخصی خود را کنار نگذارید و به مجموعه حرفه ای تشریفات عقد اعتماد کنید. در ادامه انواع مختلف سفره عقد را معرفی می کنیم و خصوصیات آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

اجاره سفره عقد جدید

اجاره سفره عقد کریستالی

اگر به فکر اجاره سفره عقد کریستالی هستید سلیقه شما را تحسین می کنیم چرا که امروزه سفره های عقد کریستالی مورد توجه زوج های خوش ذوق و عروس و داماد هایی که قصد برگزاری یک مراسم عقد خیره کننده دارند قرار گرفته است. توجه داشته باشید که برخی از موسسات تشریفاتی به جای کریستال از بلور استفاده می کنند در حالی که بلور درخشندگی و جلوه کم تری نسبت به کریستال دارد اما تشریفات عقد برای برپایی سفره های عقد کریستالی از کریستال درجه یک استفاده می کند.

اجاره سفره عقد کریستالی
همچنین تشریفات عقد در برخی مواقع برای برپایی سفره های عقد کریستالی از تلفیق ظروف نقره و کریستال استفاده می کند که این امر سبب هر چه زیباتر شدن سفره عقد کریستالی خواهد شد.

اجاره سفره عقد برنزی

اگر می خواهید یک مراسم لاکچری و لوکس برگزار کنید، اجاره سفره عقد برنزی یک گزینه و انتخابی عالی برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که تمام ملزومات سفره های عقد برنزی از جنس برنز هستند و همین امر سبب زیبایی خیره کننده این سفره های عقد شده و توجه مخاطبین را در همان نگاه اول به خود جلب می کند.

اجاره سفره عقد برنزی

اگر قصد اجاره سفره عقد برنزی را دارید فقط کافی است به موسسه تشریفات عقد مراجعه کنید و از خدمات حرفه ای و ارزنده دیزاینر های این مجموعه بهره مند شوید تا با یک سفره عقد برنزی لوکس جلوه ویژه ای به مراسم باشکوه خود ببخشید.

اجاره سفره عقد روستیک

سفره های عقد روستیک نیز امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و به عبارت عامیانه امروزه برگزاری مراسم در مکان هایی با دیزاین روستیک باب شده است در نتیجه اجاره سفره عقد روستیک نیز بسیار مورد توجه این دسته از افرد قرار گرفته است.
البته از آن جایی که چندین سال است سبک روستیک در کشور رواج پیدا کرده است در میان ایرانیان چندان سبک شناخته شده ای نیست به همین دلیل نیز افرادی که اطلاعاتی درباره سفره عقد روستیک ندارند ممکن است با پرسش هایی مانند “سبک روستیک چیست؟” در ذهن خود مواجه شوند به همین دلیل در ادامه به توضیح مختصر سبک روستیک و همچنین سفره عقد روستیک می پردازیم:
در برپایی سفره عقد روستیک و به طور کلی برگزاری مراسم عقد به سبک روستیک، طبیعی بودن و استفاده از لوازم چوبی حرف اول را می زند و هیچ گونه زرق و برق، تجملات و دیزاین مصنوعی در این سبک جایی ندارد در نتیجه در سفره عقد روستیک شما به هیچ عنوان شاهد لوازم و وسایلی از جنس برنز، نقره و… نخواهید بود و تمام لوازم معمولا جزئی از طبیعت و چوبی هستند.

اجاره سفره عقد با گل آرایی

گل آرایی بخشی جدایی ناپذیر از سفره های عقد مدرن و همچنین مراسم های مدرن و مجلل است درنتیجه در حین انتخاب سفره های عقد مدرن و لوکس باید به گل آرایی آن نیز توجه کنید.

اجاره سفره عقد با گل آرایی
در انتخاب و اجاره سفره عقد با گل آرایی به نکاتی باید توجه شود که در ادامه برخی از آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  •  نوع برگزاری مراسم: زوج ها با توجه به نوع مراسمی که می خواهند برگزار کنند باید نوع گل آرایی را انتخاب کنند هرچه مراسم مجلل تر باشد باید سفره عقد لوکس تر و گل آرایی حرفه ای تر انجام شود و همچنین گل های گل آرایی نیز باید به مراتب گران و با دوام تر باشد.
  •  نوع سفره عقد: نوع سفره عقد نیز در گل آرایی تاثیر بسزایی دارد پس توصیه می کنیم بخاطر این که انتخاب مناسبی داشته باشید با تیم دیزاین تشریفات عقد مشورت کنید.
  •  دیزاین محیط: گل آرایی علاوه بر سفره عقد باید با دیزاین محیط نیز هماهنگی لازم را داشته باشد در غیر این صورت جلوه ای ناخوشایند ایجاد خواهد شد.
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با اجاره سفره عقد

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898