محضر و دفتر ازدواج و سالن عقد محدوده فرشته

سالن عقد محضری محدوده فرشته

اگر به دنبال محضر و دفتر ازدواج و سالن عقد محدوده فرشته و دفتر ازدواج شمال تهران هستید می توانید بهترین محضر و دفتر ازدواج و سالن عقدمحضر و دفتر ازدواج و سالن عقد محدوده فرشته محدوده فرشته را به کمک تشریفات عقد پیدا کرده و برای برگزاری مراسم عقد خود در محضر نیز از خدمات تخصصی تشریفات عقد بهره مند شوید.

همانطور که اشاره شد اولین و مهم ترین وظیفه موسسات تشریفاتی پیدا کردن محل مناسبی جهت برگزاری مراسم های مختلف نظیر مراسم عقد، عروسی و… است به همین دلیل نیز تشریفات عقد لیستی از محضر عقد و دفاتر عقد، سالن عقد، باغ، باغ تالار و… را در اختیار دارد که خود در آن ها به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ایی می پردازد. در ادامه به برخی از این خدمات اشاره خواهیم کرد.

خدمات سالن عقد فرشته

برخی از خدمات سالن عقد فرشته که توسط مجموعه حرفه ای و مجرب تشریفات عقد ارائه می شود عبارتند از:

  • گل آرایی: گل آرایی یکی از خدمات تخصصی تشریفات عقد است، از جمله خدمات گل آرایی می توان به گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی ورودی، گل آرایی میز مهمان ها، گل آرایی سفره عقد، گل آرایی کیک عقد و… اشاره کرد.
  • سفره عقد: یکی دیگر از خدمات تیم حرفه ای دیزاین تشریفات عقد طراحی انواع سفره عقد است. اگر می خواهید سفره عقدتان مطابق با سلیقه شما طراحی و دیزاین شود می توانید با کمک مشاورین و همچنین تیم دیزاین این مجموعه سفره عقد دلخواه خود را طراحی و برپا کنید.

خدمات سالن عقد فرشته

  • موسیقی زنده: اگر طرفدار موسیقی زنده مانند موسیقی با پیانو، دف، سنتور و… هستید راه را درست آمده اید چرا که انواع موسیقی زنده که توسط افراد حرفه ای اجرا می شود در محضر و دفتر ازدواج و سالن عقد محدوده فرشته ارائه می شود و شما با توجه به سلیقه خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در مراسم های طولانی امکان حضور دیجی نیز وجود دارد.
  • عقد محضری و آریایی: در دهه های اخیر تنها عقدی که در میان ایرانیان مرسوم بود و در تمامی محضر ها نیز برگزار می شد عقد محضری بود اما امروزه علی الخصوص در سال های اخیر اجرای عقد آریایی نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است چرا که زوج ها دوست دارند این پیوند مبارک را مانند یک آریایی اصیل و پیشینیان خود به جا بیاورند.

عقد محضری و آریایی

نکته 1: برگزاری عقد آریایی به تخصص نیاز دارد بنابراین برای برگزاری چنین مراسمی نباید به محضر هایی که تاکنون تجربه و سابقه برگزاری مراسم عقد آریایی را نداشته اند مراجعه کنید. موسسه تشریفات عقد نیز به منظور برگزاری یک مراسم عقد آریایی اصولی و باشکوه در تمامی محضر و دفتر ازدواج و سالن عقد محدوده فرشته که تحت نظر این مجموعه هستند به ارائه خدمات و برگزاری مراسم عقد آریایی می پردازد.

اگر به دنبال سالن عقد فضای باز هستید و می خواهید عقد خود را در فضای مجلل برگزار کنید از سالن عقد فضای باز دیدن کنید.

سالن عقد فضای باز

نکته 2: افرادی که قصد برگزاری عقد آریایی را دارند باید بدانند که عقد آریایی بدون برگزاری عقد محضری و جاری شدن خطبه عقد به ثبت نخواهد رسید بنابراین ابتدا عقد محضری و سپس عقد آرایایی برگزار خواهد شد.

  • پذیرایی و کترینگ غذا: پذیرایی در محضر و دفتر ازدواج و سالن عقد محدوده فرشته به دو صورت پذیرایی با عصرانه و پذیرایی با شام انجام می شود.
  • پذیرایی با عصرانه: در این نوع پذیرایی با میوه، شیرینی، چای، نسکافه و… از مهمان ها پذیرایی می شود. البته زوج ها می توانند انواع فینگر فود ها را نیز برای پذیرایی از مهمان های خود انتخاب کنند.
  • پذیرایی با شام: در منوی پذیرایی با شام انواع غذا های فرنگی، ایرانی، دسر ها، نوشیدنی ها و… به چشم می خورد که توسط حرفه ای ترین سرآشپز های ایرانی و فرنگی در بالاترین کیفیت ممکن تهیه و طبخ می شوند.
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با محضر و دفتر ازدواج و سالن عقد محدوده فرشته

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898