محضر ازدواج شیک در شمال تهران

28/اسفند/1399

محضر ازدواج شیک در شمال تهران گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که قصد برگزاری یک مراسم عقد لوکس و مجلل را دارند. مراسم عقد رسم دیرینه ای است که در میان ما ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است به همین دلیل نیز همه افراد تمام توان خود را به کار می گیرند تا یک مراسم بی نقص برگزار کنند.
اولین گام برای برگزاری یک مراسم لوکس و مجلل انتخاب محضر عقد لوکس و شیک است به همین دلیل نیز محضر ازدواج شیک در شمال تهران به این افراد پیشنهاد می شود چرا که این محضر علاوه بر دارا بودن فضایی شیک و مجلل زیر نظر موسسه تشریفات عقد خدمات حرفه ای و تخصصی را نیز ارائه می دهد.
در ادامه مقاله بیشتر درباره ویژگی و همچنین خدماتی که در محضر ازدواج در شمال تهران ارائه می شود توضیح خواهیم داد.

محضر ازدواج شیک در شمال تهران

ویژگی محضر ازدواج شیک و لوکس شمال تهران

ویژگی محضر ازدواج لوکس عبارتند از:
 معماری مدرن: با شنیدن عبارت “محضر ازدواج شیک در شمال تهران” حتما باید بدانید که چنین محضر هایی معماری مدرنی دارند چرا که در مکان هایی که دارای معماری قدیمی هستند و هیچ جذابیتی ندارند نمی توان یک محضر ازدواج شیک و لوکس تاسیس کرد. حتی محضر های عقدی که چندین دهه از فعالیت آن ها می گذرد با مرور زمان دست به تغییر در معماری زده اند.
دیزاین لوکس: دیزاین و دکوراسیون داخلی لوکس از دیگر ویژگی های محضر ازدواج لوکس است. تیم دیزاین و طراحی موسسه تشریفات عقد در چنین محضری بهترین و حرفه ای ترین دیزاین را طبق ژورنال های جهانی انجام خواهد داد. یک دیزاین حرفه ای در هرچه لوکس تر به نظر رسیدن یک فضا نقش بسزایی دارد چرا که سبب برجسته سازی ویژگی های خاص یک فضا می شود.

شما می توانید از خدمات اجاره سالن عقد تشریفات عقد استفاده کنید.

ویژگی محضر ازدواج لوکس

خدمات متنوع و حرفه ای: ارائه خدمات متنوع و حرفه ای از جمله ویژگی های جدایی ناپذیر محضر ازدواج شیک در شمال تهران است. محضر های لوکس بهترین و حرفه ای ترین خدمات را توسط پرسنل حرفه ای تشریفات عقد که آموزش دیده هستند ارائه می دهند.
امکانات متنوع: با در اختیار قرار دادن امکانات متنوع، آسایش مهمان ها و همچنین زوج ها افزایش می یابد پس هیچگاه فراموش نکنید که یک محضر ازدواج شیک در شمال تهران باید امکانات متنوعی را در اختیار زوج ها و مهمان هایشان قرار دهد تا بدون هیچ دغدغه ای نهایت لذت را از مراسمی که برگزار می شود ببرند.
امکان اجرایی کردن ایده های مختلف به بهترین شکل ممکن: عروس و داماد ها دوست دارند برای مراسمی که می خواهند برگزار کنند ایده پردازی کنند تا یک مراسم منحصر به فرد را برگزار کنند. ایده پردازی در مقابل اجرایی کردن ایده ها کار بسیار ساده ای است چرا که نحوه پیاده سازی ایده است که باعث می شود یک مراسم بی نقص و منحصر به فرد برگزار کنید. زمانی یک ایده بی نقص اجرا خواهد شد که توسط افراد حرفه ای که در این زمینه تخصص دارند اجرا شود. بنابراین محضر ازدواج شیک در شمال تهران توسط پرسنل حرفه ای تشریفات عقد این امکان را برای زوج ها فراهم آورده است.

خدمات محضر ازدواج شیک لوکس شمال تهران

خدمات محضر ازدواج لوکس که توسط موسسه تشریفات عقد ارائه می شود عبارتند از:

برپایی سفره عقد لوکس و لاکچری: برپایی سفره عقد که به عنوان بخش اصلی و بسیار مهم برگزاری یک مراسم عقد است باید با توجه به نوع مراسم طراحی شود در نتیجه مراسم های لوکس و مجلل نیازمند برپایی یک سفره عقد لوکس و مجلل هستند بنابراین محضر ازدواج شیک در شمال تهران شک ترین و لاکچری ترین سفره های عقد را که توسط تیم حرفه ای دیزاین تشریفات عقد طراحی شده است را در اختیار زوج ها قرار می دهد.

دیزاین محیط: همانطور که در فوق اشاره شد دیزاین یک محیط ساده با دیزاین یک محیط شیک و لاکچری تفاوت بسیاری دارد که تیم حرفه ای دیزاین به خوبی این تفاوت ها را در حین کار رعایت می کنند بنابراین متفاوت ترین و شیک ترین دیزاین را با توجه به محیط انجام خواهند داد.

ویژگی محضر ازدواج لوکس

موسیقی: برگزاری مراسم مهمی مانند مراسم عقد بدون رقص و شادی دور از انتظار است. لازمه ایجاد چنین فضای شاد و مفرحی انتخاب موسیقی مناسب با توجه به سلیقه و فرهنگ زوج ها و مهمانان آن ها انجام می شود. در محضر ازدواج شیک در شمال تهران امکان اجرای موسیقی زنده با پیانو، سنتور و… نیز وجود دارد.

پذیرایی و کترینگ غذا: در این محضر شما شاهد یک پذیرایی اصولی و حرفه ای خواهید بود زیرا پذیرایی توسط مهماندارانی آموزش دیده انجام می شود. همچنین خدمات کترینگ غذا نیز توسط سرآشپز های ماهر ارائه می شود.
برخی دیگر از خدمات محضر ازدواج شیک در شمال تهران عبارتند از:

  • سالن عقد با شام
  •  آتلیه اختصاصی
  •  ماشین عروس و تزیین آن
  • معرفی مزون، آرایشگاه و فروشگاه جهت تهیه انواع کارت های دعوت، گیفت عقد و…
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898