اجاره سالن عقد

اجاره سالن برای عقد

مجموعه تشریفاتی عقد با ارائه بهترین سالن های عقد و با خدمات لوکس تشریفات عقد آماده برگزاری مراسم عقد شما اجاره سالن عقدعزیزان به صورت رسمی است.

این مجموعه سالن های ویژه و باغ سالن های لوکسی را برای برگزاری مراسم عقد شما در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص سالن عقد فضای باز و دیگر سالن های تشریفاتی عقد با ما تماس بگیرید.

آیا امکان اجاره سالن برای عقد از طریق موسسه تشریفات عقد امکان پذیر است؟

ممکن است افرادی که به تازگی با مجموعه تشریفات عقد آشنا شده اند چنین سوالی را از خود و یا مسئولین مجموعه ما بپرسند که البته طرح چنین سوالی کاملا طبیعی است چرا که در برخی از موسسات تشریفاتی فقط خدمات مربوط به عقد انجام می شود و خدماتی مانند اجاره سالن برای عقد ارائه نمی شود اما لازم به ذکر است که در مجموعه “تشریفات عقد” تمامی خدمات مربوط به برگزاری عقد ارائه می شود و به عبارتی زوج ها می توانند صفر تا صد برگزاری مراسم عقد خود را به مجموعه تخصصی و حرفه ای تشریفات عقد بسپارند.

در نتیجه تمامی توضیحات فوق، پاسخ چنین سوالی قطعا مثبت خواهد بود و شما می توانید در ادامه این مقاله با تمامی خدمات اجاره سالن برای عقد توسط موسسه تشریفات عقد آشنا شوید.

سالن عقد

اجاره سالن عقد با پذیراییسالن عقد با پذیرایی

در مجموعه ما (تشریفات عقد) اجاره سالن عقد با پذیرایی به دو صورت است:

مراسم عقد با پذیرایی عصرانه: زوج هایی که قصد دارند در مراسم عقدشان با عصرانه از مهمان هایشان پذیرایی کنند می توانند از روی منویی که در اختیار آن ها قرار داده می شود شیرینی موردنظر، نسکافه، چای و… را انتخاب کنند. تشریفات عقد از بهترین شیرینی ها، میوه ها و… برای پذیرایی استفاده خواهد کرد.

اجاره سالن عقد با پذیرایی

مراسم عقد با پذیرایی شام: عروس و داماد هایی هم که قصد دارند علاوه بر عصرانه، مهمان های خود را به صرف شام نیز دعوت کنند می توانند از خدمات کترینگ غذای عقد استفاده کنند و با توجه به سلیقه خود نوع غذا، دسر، نوشیدنی و… را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که امکان طبخ غذا های ایرانی و فرنگی توسط سرآشپز های ما وجود دارد.

اجاره سالن برای عقد با گل آرایی

خدمات اجاره سالن برای عقد با گل آرایی به صورت زیر است:اجاره سالن برای عقد با گل آرایی

  • گل آرایی جایگاه عروس و داماد
  • گل آرایی ورودی
  • گل آرایی میز مهمان ها
  • گل آرایی سفره عقد
  • و…

 اجاره سالن عقد با دیزاین سفره عقد

در اجاره سالن عقد با دیزاین سفره عقد چندین سوال عنوان خواهد شد که باید عروس و داماد ها به خوبی با توجه به سلیقه و بودجه خود به آن ها پاسخ دهند تا سفره عقد مدنظرشان توسط تیم دیزاین تشریفات عقد طراحی شود.

  • نوع سفره عقد: نوع سفره عقدی که عروس و داماد ها می خواهند در مراسم عقدشان برپا شود بسیار مهم است در نتیجه عروس و داماد باید به خوبی مشخص کنند که سفره عقدی که مدنظرشان است باید ساده باشد یا مجلل، کریستالی باشد یا برنزی و…
  • نوع مراسم عقد: برای مراسم های مجلل و لاکچری طبیعی است که باید یک سفره عقد لاکچری و مجلل نیز طراحی گردد در نتیجه زوج ها در حین اجاره سالن عقد با دیزاین سفره عقد باید به این مسئله نیز توجه کنند.
  • محیط و مکان برگزاری مراسم عقد: محیط و مکان برگزاری مراسم عقد نیز در انتخاب نوع و دیزاین سفره عقد دخیل است به عبارتی دیگر سفره عقد باید هماهنگی لازم را با مکان و همچنین دیزاین محیط داشته باشد.

هزینه اجاره سالن عقد

هزینه اجاره سالن عقد در تشریفات عقد با توجه به عوامل مختلفی تعیین خواهد شد که در ادامه به برخی از این عوامل اشاره خواهیم کرد:

هزینه اجاره سالن عقد

  • خدمات: هرچه خدمات دریافتی بیشتر باشد هزینه اجاره سالن برای عقد نیز بیشتر خواهد بود و افرادی که مایل به دریافت خدمات vip هستند باید هزینه بیشتری نیز بپردازند.
  • ظرفیت سالن: هزینه سالن های با ظرفیت کم، کمتر از سالن های بزرگ است.
  • امکانات: طبیعی است که هرچه امکانات سالن بیشتر باشد باید هزینه بیشتری نیز بپردازید.
  • موقعیت جغرافیایی: اگر سالن در مکان های کم تردد، کم ترافیک، کم سرو صدا و در کل در منطقه خوبی از شهر واقع شده باشد هزینه اجاره آن نیز بیشتر خواهد بود.
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با اجاره سالن عقد

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898