سالن بله برون

امروزه اجاره سالن بله برون نیز مانند دیگر مکان ها جهت برگزاری مراسم های مختلف رواج پیدا کرده است و افراد مختلفی که سالن بله برون را اجاره می کنند هر کدام دلایل مخصوص به خود را دارند که در ادامه به مهم ترین دلایل اشاره خواهیم کرد:سالن بله برون
کمبود فضا: با رواج زندگی آپارتمان نشینی بیشتر مردم با مشکلاتی مانند کمبود فضا مواجه هستند از طرفی دیگر نیز زندگی آپارتمان نشینی قوانین خاص خود را دارد و افراد نمی توانند با تردد بیجا و ایجاد سر و صدا آسایش ساکنین آپارتمان را سلب کنند؛ وجود چنین محدودیت هایی دلیل خوبی برای اجاره سالن بله برون است.
فضای لوکس با دیزاینی مناسب: سالن های بله برون معمولا دارای فضایی شیک با دیزاینی حرفه ای و مناسب بله برون هستند که زمینه برگزاری یک مراسم خوب و ایده آل را به خوبی فراهم ساخته اند. افراد با برگزاری مراسم در سالن بله برون دیگر مسئولیت ها مانند دیزاین محیط، جایگاه عروس و داماد و… را بر عهده نمی گیرند و کار ها توسط افراد متخصص و همچنین در مدت زمان کمی انجام خواهد شد.
دریافت خدمات و همچنین در اختیار داشتن امکانات متنوع در سالن بله برون: در سالن هایی که مخصوص برگزاری مراسم بله برون هستند تمامی خدمات توسط پرسنل کارآزموده و حرفه ای ارائه می شود همچنین تمامی خدمات رفاهی نیز در سالن بله برون در اختیار مهمان ها قرار داده می شود؛ درواقع با اجاره یک سالن می توانید با یک تیر چند نشان را بزنید.
کاهش هزینه های مربوط به برگزاری مراسم بله برون: بعضی از افراد گمان می کنند که برگزاری مراسم هایی مانند بله برون در منزل بسیار به صرفه تر از برگزاری مراسم در سالن است اما بهتر است بدانید که با برگزاری مراسم در منزل ممکن است هزینه بیشتری صرف تدارکات و مقدمات آن کنید در حالی که در سالن بله برون به خوبی مسائلی مانند تعداد مهمان ها، هزینه تزیین و دکوارسیون، هزینه پذیرایی و… از قبل مشخص است و شما با توجه به بودجه خود سالن بله برون، خدمات و… را انتخاب می کنید.

اگر قصد برگزاری مراسم عقد خود را دارید می توانید از اجاره سالن عقد تشریفات مجالس عقد استفاده کنید.

اجاره سالن بله برون

در اجاره سالن بله برون باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین سالن بله برون را انتخاب کنید. برخی از این نکات عبارتند از:
منطقه جغرافیایی سالن بله برون: منطقه جغرافیایی در اجاره سالن بله برون اهمیت بسیاری دارد زیرا شما باید منطقه را از لحاظ آب و هوا، پرتردد بودن و یا خلوت بودن مسیر و منطقه و… بررسی کنید سپس نسبت به اجاره آن اقدام کنید. به یاد داشته باشید که در انتخاب محدوده جغرافیایی سالن بله برون باید به شرایط مهمان های خود نیز توجه کنید و سالنی را انتخاب کنید که در محدوده ای دور از دسترس، خارج از شهر و یا مسیر طولانی و خسته کننده نباشد.
دیزاین سالن بله برون: اولین چیزی که سبب جلب توجه زوج ها می شود دیزاین سالن و معماری آن است. همواره سعی کنید سالنی را انتخاب کنید که دیزاینی مناسب با نوع مراسم شما داشته باشد.

اجاره سالن بله برون
ظرفیت سالن بله برون: از دیگر نکات قابل توجه ظرفیت سالن است که به هیچ عنوان نباید از آن غافل شد. اولین نکته ای که باید به شما گوشزد کنیم این است که اجاره سالن های با ظرفیتی بیشتر از تعداد مهمان هایتان ممنوع است زیرا بر خلاف تصورسالن بله برون عموم اجاره یک سالن که ظرفیت آن بیشتر از تعداد مهمان ها است نه تنها در برگزاری یک مراسم باشکوه و بزرگ تاثیری ندارد بلکه سبب بی روح به نظر رسیدن مراسم نیز می شود.
امکانات سالن بله برون: امکانات سالن بله برون حتما باید بررسی شود چرا که امکانات سالن رابطه مستقیمی با کیفیت مراسم و رضایت مهمان ها دارد.
هزینه اجاره سالن بله برون: نکته مهم و اساسی که بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد این است که از همان ابتدا با توجه به گزینه های فوق مانند ظرفیت سالن، خدمات، امکانات و… بودجه مشخصی را در نظر بگیرید و به هیچ عنوان آن را تغییر ندهید.

خدمات سالن بله برون

خدمات سالن بله برون که توسط مجموعه تخصصی و حرفه ای تشریفات عقد ارائه می شود عبارتند از:
دیزاین و گل آرایی: تیم حرفه ای دیزاین تشریفات عقد از بهترین گل ها جهت گل آرایی محیط، گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی میز بله برون و… استفاده می کند. دیگر تزیینات مانند شمع آرایی، نورپردازی و… نیز به صورت ماهرانه ای مکمل گل آرایی خواهند بود.

خدمات سالن بله برون
پذیرایی و کترینگ غذا: در سالن بله برون پذیرایی بر عهده مهمانداران حرفه ای خواهد بود همچنین اگر داماد قصد دعوت مهمان ها به شام را داشته باشد می تواند از خدمات کترینگ غذای تشریفات عقد بهره مند شود.
موسیقی: اجرای انواع موسیقی زنده، دیجی و… در سالن بله برون امکان پذیر است.

به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با سالن بله برون

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898