سالن عقد تشریفاتی تهرانپارس

سالن عقد تهرانپارس

اگر قصد اجاره سالن عقد تشریفاتی تهرانپارس را دارید می توانید از طریق موسسه تشریفاتی تشریفات عقد اقدام کنید و سالن عقد تشریفاتی تهرانپارسبهترین سالن عقد تشریفاتی تهرانپارس را اجاره کنید. همچنین تشریفات عقد با ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای خود به هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عقد شما کمک می کند. در ادامه به معرفی خدمات تشریفات عقد می پردازیم.

خدمات سالن عقد تشریفاتی تهرانپارس

خدمات سالن عقد تشریفاتی تهرانپارس توسط تشریفات عقد عبارتند از:

  • اجاره بهترین سالن عقد تشریفاتی تهرانپارس: همانطور که در فوق اشاره شد اجاره بهترین سالن عقد تشریفاتی تهرانپارس یکی از مهم ترین خدمات تشریفات عقد است که با در نظر گرفتن شرایط زوج ها، بدون اتلاف وقت و در کم ترین زمان ممکن بهترین سالن عقد تشریفاتی در تهرانپارس به عروس و داماد ها معرفی می شود.
  • برپایی سفره های عقد لوکس: برپایی سفره های عقد لوکس نیز از دیگر خدمات حرفه ای تشریفات عقد است. برخی از سفره های عقد مجللی که در تشریفات عقد توسط تیم حرفه ای دیزاین طراحی و برپا می شود عبارتند از:

خدمات سالن عقد تشریفاتی تهرانپارس

سفره عقد نقره ای: سفره عقد نقره ای از جمله سفره های عقدی است که زوج هایی که قصد برگزاری یک مراسم لاکچری را دارند آن را انتخاب می کنند. تمام ظروف و اجزای سفره های عقد نقره ای از جنس نقره هستند.

سفره عقد کریستالی: اجزای سفره های عقد کریستالی نیز تماما از جنس کریستال درجه یک است به همین دلیل نیز بسیار مورد توجه زوج ها قرار گرفته است. تلفیق سیلور و کریستال در سفره عقد کریستالی مرسوم است و همین ترکیب حرفه ای سبب هرچه زیباتر شدن این نوع سفره عقد می شود.

سفره عقد برنزی: سفره های عقد برنزی نیز دست کمی از سفره های عقد نقره ای ندارند و معمولا زوج های خوش سلیقه ای که قصد برگزاری یک مراسم مجلل را دارند و می خواهند که سفره عقدی درخور در مراسم عقدشان داشته باشند آن را انتخاب می کنند.

  • دیزاین، گل آرایی، شمع آرایی، نورپردازی : دیزاین و گل آرایی محیط از دیگر خدمات حرفه ای و تخصصی تشریفات سالن عق تهرانپارسعقد است. تیم حرفه ای دیزاین و گل آرایی با توجه به ژورنال های روز جهانی به دیزاین و گل آرایی محیط می پردازند. همچنین در شمع آرایی و نورپردازی محیط نیز وسواس و ظرافت زیادی به خرج داده می شود به گونه ای که شمع آرایی ونورپردازی به عنوان مکمل گل آرایی و دیگر تزیینات و دیزاین محیط به شمار می روند.
  • کترینگ غذا و پذیرایی: خدمات کترینگ غذا در تشریفات عقد توسط بهترین سرآشپز ها ارائه می شود. تنوع غذا، دسر، نوشیدنی و فینگر فود در منوی غذای تشریفات عقد بسیار زیاد است همچنین لازم به ذکر است که غذا هایی که سرو می شود محدود به غذا های ایرانی نیست و انواع غذا های فرنگی نیز در منو جای داده شده اند. دسر ها و نوشیدنی ها با توجه به فصل برگزاری مراسم متفاوت خواهند بود. همچنین پذیرایی در موسسه تشریفات عقد بر عهده مجرب ترین مهمانداران است.
  • موسیقی زنده: خدمات موسیقی زنده مخصوص افرادی است که علاقه بسیاری به اجرای موسیقی زنده در مراسم عقدشان دارند. موسیقی با پیانو، موسیقی با دف، موسیقی با سنتور و… از خدمات موسیقی تشریفات عقد است.
  • آتلیه اختصاصی: آتلیه اختصاصی یکی از خدماتی است که سبب آسودگی خیال زوج ها می شود چرا که یافتن یک آتلیه حرفه ای برای تصویربرداری از مهم ترین مراسم زندگی، جزو دشوارترین کار هایی است که باید زوج ها انجام دهند.

هزینه اجاره سالن عقد تشریفاتی تهرانپارس

هزینه اجاره سالن عقد تشریفاتی تهرانپارس

عوامل موثر در هزینه اجاره سالن عقد تشریفاتی تهرانپارس عبارتند از:

  •  ظرفیت سالن
  •  خدمات
  •  امکانات سالن
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با سالن عقد تشریفاتی تهرانپارس

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898