سالن عقد فضای باز

مجموعه تشریفات عقد با ارائه خدمات تشریفات عقد آماده برگزاری مراسم شما در بهترین سالن عقد و سالن عقد فضای بازسالن عقد فضای باز است.

تشریفات عقد در لیست سالن های خود برای طرفداران سالن عقد فضای باز، سالن های بسیاری را در ظرفیت های مختلف گنجانیده است. تمامی سالن هایی که توسط مجموعه تشریفات عقد به زوج ها پیشنهاد و معرفی می شود از نظر دکوراسیون و دیزاین بسیار مجلل هستند و امکانات و خدمات ارائه شده در آن ها نیز در بالاترین سطح کیفیت قرار دارد. تشریفات عقد به بهترین شکل ممکن توانایی برعهده گرفتن صفر تا صد برگزاری مراسم عقد در سالن عقد فضای باز را دارد به همین دلیل نیز توانسته است به خوبی رضایت مشتریان و زوج ها را به دست آورد.

 

نکته: اگر قصد انتخاب سالن عقد فضای باز از طریق موسسه تشریفات عقد را دارید به شما این اطمینان را می دهیم که بهترین سالن ها با بهترین امکانات و خدمات به شما معرفی می شود زیرا سالن هایی که دکوراسیون قدیمی و نامناسب دارند مورد پسند این مجموعه حرفه ای و معتبر نیست.

خدمات سالن عقد فضای باز

همانطور که در فوق اشاره شد تشریفات عقد علاوه بر معرفی سالن عقد فضای باز، خدمات تخصصی و حرفه‌ای را نیز برای برگزاری مراسم ارائه می دهد. برخی از خدمات سالن عقد فضای باز عبارتند از:

دکوراسیون و دیزاین حرفه ای سالن عقد فضای باز

  • گل آرایی
  • طراحی و دیزاین سفره عقد
  • موسیقی زنده
  • پذیرایی
  • عقد محضری

خدمات سالن عقد فضای باز

پیانو و موسیقی زنده در سالن عقد فضای باز

امروزه تقاضای زوج‌ ها برای اجرا و نواخته شدن پیانو و موسیقی زنده در سالن عقد فضای باز بسیار بیشتر از  گذشته شده است به همین دلیل مجموعه تشریفات عقد خدمات موسیقی زنده و موسیقی با پیانو را نیز ارائه می دهد. همچنین تشریفات عقد این امکان را برای زوج ها فراهم آورده است که بتوانند نوازندگان و تیم اجرایی مورد علاقه خود را انتخاب کنند؛ حتی اگر نوازنده و یا تیم اجرایی مورد نظر عروس و داماد در لیست نوازندگان این مجموعه نباشد نیز تشریفات عقد در کوتاه ترین زمان ممکن امکان حضور تیم موسیقی موردنظرشان را در مراسمی که برگزار خواهند کرد فراهم می آورد چرا که یک موسسه حرفه ای توانایی عقد قرارداد سریع با تیم‌های معتبر موسیقی و افراد معروف در زمینه موسیقی را دارد.

پذیرایی سالن عقد فضای باز

همانطور که اصولی و حرفه‌ای بودن پذیرایی سالن عقد فضای باز برای عروس و داماد ها بسیار مهم است و با وسواس و دقت خاصی انتخاب می‌شود، نوع پذیرایی و تنوع منوی غذاها و خدمات نیز برای موسسه تشریفات عقد به عنوان مهم ترین فاکتور ارائه چنین خدماتی به شمار می رود به همین دلیل نیز این مجموعه برای ارائه خدمات پذیرایی به صورت زیر عمل می کند:

پذیرایی از مهمان ها: پذیرایی از مهمان ها بر عهده مجرب ترین و ماهرترین مهمانداران خواهد بود.

پذیرایی سالن عقد فضای باز

پذیرایی به صورت عصرانه و شام:  مجموعه تشریفات عقد به صورت همزمان امکان ارائه خدمات پذیرایی عصرانه و شام را دارد؛ به این صورت که هم امکان ارائه خدمات به زوج‌هایی را دارد که قصد دارند با عصرانه از مهمان هایشان پذیرایی کنند و هم منوی غذای بسیار متنوعی را برای عروس و داماد هایی که قصد پذیرایی با شام دارند را تهیه و تدارک دیده است.

منوی غذا: تنوع غذا ها در سطح بین المللی خواهد بود چرا که تشریفات عقد در منوی غذا های خود غذای فرنگی، ایرانی، مدیترانه ای، دریایی و… را گنجانده است. همچنین بهترین دسرها، نوشیدنی ها، فینگر فودها و… نیز با توجه به فصل سرو خواهد شد.

گل آرایی سالن عقد فضای باز

گل آرایی سالن عقد فضای باز از خدمات تخصصی موسسه تشریفات عقد است که به صورت زیر انجام می شود:

تیم گل آرایی: ارائه خدمات گل آرایی مانند گل آرایی سفره عقد، جایگاه، میز مهمان ها و… بر عهده بهترین و حرفه ای ترین تیم گل آرایی خواهد بود. تیم گل آرایی و دیزاین که تشریفات عقد خدمات گل آرایی را به آن ها می سپارد به طور کامل دوره های آموزشی گل آرایی را سپری کردند به همین دلیل نیز گل آرایی بسیار اصولی و بر اساس متدهای روز جهانی انجام خواهد شد.

نوع گل: عروس و داماد ها می توانند گل هایی که برای گل آرایی استفاده می شود را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که در تشریفات عقد برای برگزاری مراسم های مجلل از بهترین و گرانترین گل های موجود در بازار استفاده خواهد شد.

گل آرایی سالن عقد فضای باز

عقد محضری در سالن عقد فضای باز

معمولا برگزاری مراسم عقد در فضای باز کار بسیار دشواری است اما تشریفات عقد به دلیل داشتن پرسنل مجرب و حرفه ای به راحتی می تواند مراسم هایی مانند عقد محضری در سالن عقد فضای باز را برگزار کند. البته لازم به ذکر است که عروس و داماد ها برای برگزاری مراسم عقد محضری در سالن عقد فضای باز باید به صورت دقیق تاریخ برگزاری مراسم عقد و همچنین فصل برگزاری را مشخص کنند تا تشریفات عقد به خوبی بتواند آن ها را در این زمینه راهنمایی کند.

به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با سالن عقد فضای باز

دیدگاه ( 10 )

  1. احمد14 فروردین 1400

    سوال من اینه که عقد محضری در فضای بازتون در چه لوکیشن هایی است؟

    • ادمین سایت19 فروردین 1400

      در تمامی مناطق تهران از جمله شمال تهران و شرق و غرب تهران سالن عقد فضای باز وجود دارد.

  2. زیبا14 فروردین 1400

    سلام آیا سالن های عقد فضای بازتون لوکیشن روف هم داره؟

    • ادمین سایت19 فروردین 1400

      سلام بله

  3. سمیه14 فروردین 1400

    برای بازدید از سالن های فضای بازتون برای عقد چی کار باید کنم؟

  4. مرجان علیپور14 فروردین 1400

    سلام امکان پخش موزیک در سالن فضای باز وجود داره؟

    • ادمین سایت19 فروردین 1400

      سلام با توجه به شرایط سالن امکان پخش موزیک وجود دارد.

  5. رها03 اردیبهشت 1400

    سلام
    ببخشید من هرچقدر تماس میگیرم‌موفق به صحبت نمیشم باهاتون میخواستم درباره قیمت ها و پکیج هاتون بدونم اگه امکان داشته باشه. ممنون

    • ادمین سایت24 اردیبهشت 1400

      سلام با چه شماره ای تماس می گیرید؟

  6. مریم محمودی19 اردیبهشت 1400

    از لوکیشن هایی برای سالن های عقد فضای بار معرفی کردید بسیار راضی بودم

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898