سالن عقد فضای باز شمال تهران

سالن عقد فضای باز شمال تهران

برای برگزاری مراسم عقد در سالن عقد فضای باز شمال تهران، موسسه تشریفات عقد خدمات تخصصی و حرفه ای را به سالن عقد فضای باز شمال تهرانعروس و داماد ها ارائه می دهد. مجموعه تشریفات عقد سعی کرده است به خوبی نیاز های مشتریان و عروس و داماد ها را تشخیص دهد و با توجه به نیازهای آن ها تنوع خدمات خود را بالا ببرد؛ نکته قابل توجه درباره خدمات تشریفات عقد این است که این موسسه علاوه بر ارائه خدمات متنوع، خدمات باکیفیتی را توسط پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده ارائه می دهد.

برای آشنایی با خدماتی که توسط موسسه تشریفات عقد در سالن عقد فضای باز شمال تهران ارائه می شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خدمات سالن عقد فضای باز شمال تهران

خدمات سالن عقد فضای باز شمال تهران که به صورت تخصصی و حرفه‌ای توسط مجموعه تشریفات عقد ارائه می شود عبارتند از:خدمات سالن عقد فضای باز شمال تهران

  • گل آرایی: گل آرایی عقد جزو خدماتی است که باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شود به همین دلیل نیز تشریفات عقد تیمی حرفه ای را که تمام نمونه کارهای آن ها بر اساس ژورنال های جهانی است را برای این کار برگزیده است. از خدماتی که در گل آرایی ارائه می شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • گل آرایی سفره عقد
  • گل آرایی جایگاه عروس و داماد
  • گل آرایی و دیزاین جای انگشتر
  • گل آرایی میز یادبود
  • گل آرایی میز مهمان ها
  • گل آرایی ورودی
  • گل آرایی کیک عقد

شما می توانید با تماس تلفنی و دریافت مشاوره از لیست سالن عقد فضای باز شمال تهران و هزینه و قیمت هریک از سالن ها اطلاعات کامل را کسب کنید.

خدمات سالن عقد فضای باز شمال تهران

طراحی انواع سفره عقد: همانطور که در قسمت گل‌آرایی به این موضوع اشاره شد طراحی و دیزاین سفره عقد توسط تیم حرفه‌ای دیزاین تشریفات عقد انجام می شود اما نکته دیگر درباره برپایی سفره عقد این است که عروس و داماد ها باید در همان ابتدا نوع سفره عقد خود را از نظر برنزی بودن، نقره ای و یا کریستالی بودن انتخاب کنند و سپس تیم حرفه ‌ای طراحی با توجه به متد های روز به طراحی و دیزاین سفره عقد می پردازد. به یاد داشته باشید که در مجموعه تشریفات عقد، طراحی سفره عقد با توجه به نوع مراسم نیز انجام می شود یعنی در مراسم های مجلل و باشکوه سفره‌های عقد مجللی نیز برپا خواهد شد.

سالن عقد لاکچری شمال تهران

کترینگ غذا: یکی از دغدغه های عروس و داماد ها در مراسم عقدشان کیفیت غذاها و خدمات پذیرایی است چرا که رضایت مهمان ها در اولویت قرار دارد از این رو موسسه تشریفات عقد توسط بهترین سرآشپز ها به ارائه این خدمات می پردازد.

خدمات پذیرایی در سالن عقد فضای باز شمال تهران به دو صورت عصرانه و شام انجام می شود که تهیه و تدارک غذا ها و شیرینی ها با توجه به منوی انتخابی عروس و داماد ها متفاوت خواهد بود. در منوی پذیرایی با عصرانه می توان انواع نوشیدنی ها مانند چای، نسکافه و همچنین شیرینی های متنوع را انتخاب کرده و سفارش دهید؛ در منوی شام نیز با توجه به ذائقه مهمان ها، فرهنگ، آداب و رسوم و… می توان نسبت به انتخاب غذاهای موجود در منو اقدام کرد.

برگزاری عقد محضری و یا آرایی: در موسسه تشریفات عقد تفاوت سلیقه ها در نظر گرفته شده است به همین دلیل نیز برگزاری عقد به دو صورت محضری و آریایی انجام خواهد شد که زوج ها با توجه به سلیقه شخصی خود آن را انتخاب خواهند کرد.

پذیرایی: خدمات پذیرایی در سالن عقد فضای باز شمال تهران نیز مانند دیگر خدمات به صورت حرفه ای و اصولی ارائه می شود به این صورت که پذیرایی از مهمان ها بر عهده مهمانداران حرفه ای و باتجربه خواهد بود و تهیه غذا ها نیز زیر نظر سرآشپز های ماهر فرنگی و ایرانی انجام خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با سالن عقد فضای باز شمال تهران

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898