سالن عقد تشریفاتی نیاوران

سالن عقد تشریفاتی نیاوران

مجموعه تشریفات عقد در سالن عقد تشریفاتی نیاوران، خدمات تخصصی و متنوعی را به عروس و داماد ها ارائه می دهد که سالن عقد تشریفاتی نیاوراندر ادامه به تفصیل به معرفی و توضیح برخی از این خدمات می پردازیم. شما می توانید برای اطلاع از سالن عقد تشریفاتی نیاوران و مجموعه سالن عقد ما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

موزیک زنده در سالن عقد نیاوران

موزیک زنده در سالن عقد نیاوران، یکی از خدمات پرطرفداری است که زوج های بسیاری از آن استقبال می کنند. عروس و داماد هایی که قصد دارند در مراسم عقدشان موزیک زنده برگزار شود باید درباره فرهنگ، شرایط، علاقه شخصی، نوع موسیقی و… با مسئولین و مشاورین مجموعه تشریفات عقد مشورت نمایند تا بهترین تیم موسیقی به آن ها معرفی شود.

موسیقی با پیانو: خدماتی مانند موسیقی با پیانو با حضور نوازنده ای حرفه ای اجرا و ارائه خواهد شد.

موسیقی سنتی: افرادی که به موسیقی سنتی علاقمند هستند می توانند با توجه به سلیقه خود آلات موسیقی را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که هزینه موسیقی زنده با توجه به نوع آلات موسیقی انتخاب شده متفاوت خواهد بود.

دیجی: دیجی نیز یکی دیگر از خدماتی است که در حیطه موسیقی مجالس توسط موسسه تشریفات عقد به زوج ها ارائه می شود؛ حضور دیجی در مراسم هایی که طولانی هستند نیز امکان پذیر است.

سالن عقد تشریفاتی در نیاوران

خدمات پذیرایی در سالن عقد تشریفاتی نیاوران

خدمات پذیرایی در سالن عقد تشریفاتی نیاوران توسط پرسنل حرفه ای، باتجربه و آموزش دیده انجام می شود، برخی از خدمات پذیرایی عبارتند از:

پذیرایی با عصرانه: مجموعه تشریفات عقد این امکان را برای زوج ها فراهم آورده است که نوع شیرینی، میوه، نوشیدنی و… را انتخاب کنند.

پذیرایی با شام: پذیرایی با شام نیز از دیگر خدمات پذیرایی است که توسط تشریفات عقد ارائه می شود. در منوی شام سالن عقد تشریفاتی نیاوران می توانید انواع غذا های فرنگی، ایرانی، مدیترانه ای و… را ببینید. تهیه و تدارک تمام غذا ها، فینگر فودها، دسر ها، نوشیدنی و… بر عهده بهترین و حرفه ای ترین سرآشپز ها خواهد بود.

نکته: پذیرایی از مهمان ها نیز توسط مهمانداران حرفه ای انجام می شود؛ تمامی مهمانداران آموزش دیده هستند به همین دلیل نیز با اصول پذیرایی حرفه ای به خوبی آشنا هستند. تعداد مهمانداران حاضر در مراسم با توجه به منوی انتخابی متفاوت خواهد بود.

خدمات پذیرایی در سالن عقد تشریفاتی نیاوران

ویژگی سالن عقد تشریفاتی نیاوران

از جمله ویژگی سالن عقد تشریفاتی نیاوران می توان به موارد زیر اشاره کرد:ویژگی سالن عقد تشریفاتی نیاوران

  • دیزاین و گل آرایی حرفه ای: از جمله ویژگی های بارز و مهم سالن عقد تشریفاتی نیاوران می توان به دیزاین محیط و همچنین گل آرایی حرفه ای اشاره کرد. به یاد داشته باشید که تمامی خدمات دیزاین و گل آرایی توسط تیم حرفه ای و آموزش دیده طراحی و دیزاین مجموعه تشریفات عقد ارائه می شود. برخی از خدمات دیزاین و گل آرایی مجموعه تشریفات عقد عبارتند از:
  • گل آرایی جایگاه عروس و داماد
  • گل آرایی ورودی
  • گل آرایی میز مهمان ها
  • طراحی و دیزاین استند گل
  • گل آرایی کیک عقد
  • و…
  • پارکینگ اختصاصی: پارکینگ اختصاصی از دیگر ویژگی های مهم سالن عقد تشریفاتی نیاوران است که سبب جذب بسیاری از زوج ها نسبت به انتخاب این سالن شده است چرا که پارکینگ اختصاصی سبب آسایش مهمان ها و همچنین عروس و داماد خواهد شد.

گل آرائی در سالن عقد نیاوران

  • سالن های عقد روباز و سرپوشیده: زوج هایی که تمایل به برگزاری مراسم عقد در سالن عقد روباز دارند می توانند با توجه به دیزاین، سفره عقد، نوع مراسم و… سالن عقد روباز مناسب خود را انتخاب کنند؛ عروس و داماد هایی هم که قصد برگزاری مراسم در سالن های عقد سرپوشیده نیاوران را دارند می توانند با توجه به شرایط خود بهترین سالن عقد را انتخاب کنند.

نکته: امکان برگزاری عقد محضری و آریایی در سالن های عقد روباز و سرپوشیده امکان پذیر است.

به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با سالن عقد تشریفاتی نیاوران

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898