سالن عقد تشریفاتی فرمانیه

اجاره سالن عقد تشریفاتی فرمانیه

اگر قصد برگزاری مراسم در سالن عقد تشریفاتی فرمانیه را دارید از خدماتی که توسط موسسه تشریفات عقد در این سالن بهسالن عقد تشریفاتی فرمانیه زوج ها ارائه می شود غافل نشوید چرا که بهترین، باکیفیت ترین و تخصصی ترین پکیج خدماتی توسط این مجموعه به زوج ها ارائه می شود.

شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود خدماتی که مایل به دریافت آن هستید را انتخاب کنید و مراسم خود را در بهترین سالن عقد برگزار کنید.

خدمات سالن عقد تشریفاتی فرمانیه

خدمات سالن عقد تشریفاتی فرمانیه که زیر نظر موسسه تشریفات عقد به عروس و داماد ها ارائه می شود عبارتند از:

  • خدمات دیزاین: دیزاین یکی از مهم ترین نکات برگزاری مراسم عقد است که با توجه به نوع مراسمی که برگزار خواهد شد متفاوت خواهد بود به عنوان مثال تشریفات عقد در برگزاری مراسم عقد ساده، به گونه ای به دیزاین سالن عقد تشریفاتی فرمانیه می پردازد و در مراسم های عقد مجلل و باشکوه نیز دیزاین متفاوتی انجام خواهد شد؛ تمامی خدمات دیزاین با توجه به سلیقه، بودجه و همچنین سلیقه عروس و داماد ها ارائه و انجام خواهد شد؛ تشریفات عقد در برخی مواقع برای زوج ها امکان ایجاد تغییرات در دیزاین را با توجه به سلیقه شان فراهم می آورد بنابراین آن ها می توانند دیزاین سالن عقدی که انتخاب کرده اند را تا حد زیادی تغییر دهند. از جمله خدماتی که در زمینه دیزاین سالن عقد ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات سالن عقد تشریفاتی فرمانیه

  • خدمات گل آرایی مانند گل آرایی محیط، گل آرایی سفره عقد، گل آرایی جایگاه و…
  • شمع آرایی: شمع آرایی حرفه ای به عنوان مکملی برای گل آرایی به شمار می رود.
  • تزیین کیک و جای انگشتر
  • طراحی و تزیین میز یادبود
  • خدمات پذیرایی: مراسمی مجلل و باشکوه نیاز به پذیرایی اصولی توسط افراد آموزش دیده و حرفه ای نیز دارد درنتیجه زوج ها با برگزاری مراسم عقد در سالن عقد تشریفاتی فرمانیه از خدمات پذیرایی حرفه ای و اصولی تشریفات عقد بهره مند خواهند شد. لازم به ذکر است که اگر شما جزو مشتریان vip تشریفات عقد باشید، برای پذیرایی از هر میز یک مهماندار در نظر گرفته خواهد شد و به این ترتیب کیفیت پذیرایی بسیار بیشتر خواهد شد.
  • خدمات کترینگ غذای عقد: تشریفات عقد به تنوع خدمات در کترینگ غذای عقد نیز توجه بسیاری کرده است به همین دلیل شما می توانید در منوی غذای این موسسه انواع غذا های ایرانی که توسط بهترین سرآشپز های ایرانی تهیه می شوند را ببینید همچنین انواع غذا های فرنگی نیز در منوی غذا به چشم می خورد که عروس و داماد ها با توجه به سلیقه  مهمان های خود می توانند نسبت به انتخاب آن ها اقدام کنند. در کنار غذا انواع دسر ها، نوشیدنی ها و فینگر فود ها نیز سرو می شود.

خدمات سالن عقد تشریفاتی فرمانیه

اگر قصد برگزاری مراسم عقد خود را در سالن عقد فضای باز دارید می توانید با تماس تلفنی اطلاعات کافی در خصوص سالن عقد فضای باز و باغ عقد بدست آورید.

  • خدمات موسیقی: موسیقی مراسم عقد خود را با توجه به ساز و آلات موسیقی که به آن ها علاقه دارید می توانید انتخاب کنید چرا که موسسه تشریفات عقد موسیقی با پیانو، موسیقی زنده، دیجی، موسیقی با دف و… را توسط مجرب ترین اساتید و تیم های موسیقی به شما ارائه خواهد کرد.
  • طراحی سفره عقد: در طراحی سفره عقد که از اصلی ترین خدمات مجموعه تشریفاتی عقد است علاوه بر تنوع در برپایی سفره عقد به نکاتی مانند ساده بودن، سنتی و یا مدرن بودن آن نیز توجه می شود.

سالن عقد فرمانیه

خدمات تشریفات عقد در سالن عقد تشریفاتی فرمانیه فقط به موارد ذکر شده در فوق محدود نمی شود بلکه خدماتی مانند معرفی آرایشگاه و مزون، اجاره ماشین عروس و تزیین آن، معرفی آتلیه، معرفی فروشگاه جهت تهیه کارت های دعوت منحصر به فرد، لوکیشن های منحصر به فرد جهت تصویربردای و… نیز ارائه می شود.

به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با سالن عقد تشریفاتی فرمانیه

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898