سالن عقد تشریفاتی

سالن عقد تشریفاتی : تشریفات تخصصی عقد

از آن جایی که برگزاری مراسم عقد در سالن عقد تشریفاتی سبب برگزاری یک مراسم باشکوه و منحصر به فرد می شود سالن عقد تشریفاتیبنابراین زوج ها سعی می کنند که یک سالن عقد تشریفاتی را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنند چرا که امروزه بیشتر عروس و داماد ها به فکر برگزاری یک مراسم مجلل و باشکوه هستند.

البته لازم به ذکر است که پیدا کردن چنین سالنی برای زوج ها بسیار دشوار است به همین دلیل توصیه می شود اگر می خواهید در کم ترین زمان ممکن مناسب ترین سالن عقد تشریفاتی را پیدا کنید بهتر است به یک موسسه تشریفاتی مانند تشریفات عقد که به ارائه خدمات تخصصی در خصوص برگزاری مراسم عقد می پردازند مراجعه کنید تا پروسه پیدا کردن یک سالن تشریفاتی سریع تر طی شود.

ویژگی محضر عقد تشریفاتی

  •  قرار گیری در بهترین نقاط شهر و یا باغ های مجلل: همانطور که از نام محضر عقد تشریفاتی پیدا است، قرار گیری در بهترین نقاط شهر و یا باغ های مجلل مهم ترین ویژگی محضر عقد تشریفاتی است که این امر خود یک امتیاز مثبت محسوب می شود چرا که شما به محضری مراجعه خواهید کرد که به دور از ترافیک سنگین و هیاهوی شهری قرار دارد.

اگر قصد برگزاری مراسم عقد خود را در باغ عقد و یا سالن عقد فضای باز را دارید می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

محضر عقد تشریفاتی

  • دارای امکانات بسیار: امکانات متنوع و ویژه ای که در سالن عقد تشریفاتی و همچنین محضر عقد تشریفاتی در اختیار عروس و داماد ها و همچنین مهمان های آن ها قرار می گیرد قابل مقایسه با محضر ها و سالن های عقد معمولی نیست چرا که در محضر عقد تشریفاتی آسایش زوج ها و مهمان هایشان در اولویت قرار دارد به همین دلیل نیز امکانات بسیاری در اختیار آن ها قرار داده می شود.
  •  طراحی و دیزاین سفره های عقد منحصر به فرد: طراحی و دیزاین سفره های عقد محضر عقد تشریفاتی زبان زد است چرا که یک تیم حرفه ای دیزاین و طراحی با توجه به ژورنال های جهانی به تزیین و طراحی سفره عقد می پردازند از طرفی دیگر نیز در سفره های عقد محضر عقد تشریفاتی از وسایل گران قیمت و با ارزش استفاده می شود. برخی از سفره های عقد محضر عقد تشریفاتی عبارتند از: سفره عقد نقره ای، سفره عقد برنزی، سفره عقد کریستالی

 نکته: در سفره های عقد نقره ای و برنزی تمام وسایل های استفاده شده از جنس نقره و برنز هستند که ارزش بسیار زیادی دارند.

ویژگی محضر عقد تشریفاتی

  •  دیزاین و گل آرایی منحصر به فرد محیط: دیزاین و گل آرایی سالن، سفره عقد، جایگاه عروس و داماد و… نیز با توجه به ژورنال های جهانی انجام خواهد شد و زوج ها در محضر عقد تشریفاتی یک دیزاین و گل آرایی منحصر به فرد با گل های گران قیمت را مشاهده خواهند کرد.
  •  آتلیه اختصاصی: در سالن عقد تشریفاتی و همچنین محضر های عقد تشریفاتی عروس و داماد ها دغدغه پیدا کردن آتلیه ای حرفه ای را نخواهند داشت چرا که این محضر ها خود مجهز به آتلیه اختصاصی هستند که از بهترین و حرفه ای ترین تیم تصویربرداری تشکیل شده است. همچنین لوکیشن هایی که توسط این آتلیه برای زوج ها انتخاب می شود منحصر به فرد هستند.

عقد محضری در سالن عقد تشریفاتی

مجموعه تخصصی تشریفات عقد امکان برگزاری عقد محضری در سالن عقد تشریفاتی را برای طرفداران عقد محضری فراهم آورده است. تمامی خدماتی که برای برگزاری مراسم عقد محضری ارائه می شود بسیار حرفه ای و اصولی خواهد بود. در ادامه این مقاله به برخی از این خدمات اشاره خواهیم کرد.

عقد محضری در سالن عقد تشریفاتی

خدمات سالن عقد تشریفاتی

خدمات سالن عقد تشریفاتی عبارتند از:

  • تزیین و طراحی حرفه ای سفره عقد
  •  گل آرایی
  •  موسیقی زنده
  •  کترینگ غذای عقد و پذیرایی
  •  اجاره ماشین عروس و تزیین آن
  •  معرفی مزون، فروشگاه و آرایشگاه های معتبر
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با سالن عقد تشریفاتی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898