سالن تشریفات عقد در کرج

سالن و محضر عقد در کرج

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بر اساس چه معیار هایی می توانید بهترین سالن عقد در کرج را انتخاب کنید؟سالن عقد در کرج

بهتر است بدانید که عوامل بسیاری در شناخت بهترین سالن عقد در کرج موثر است مانند خدمات، ویژگی های منحصر به فرد، مدیریت، پرسنل و….

ما در این مقاله فقط به بررسی خدمات سالن تشریفات عقد در کرج و همچنین انواع سالن عقد و نحوه پذیرایی در این سالن ها می پردازیم.

خدمات سالن عقد کرج

برخی از مهم ترین خدمات سالن عقد کرج عبارتند از:

  • طراحی انواع سفره عقد: طراحی سفره های عقد متنوع و شیک یکی از مهم ترین خدمات سالن عقد کرج است. سفره های عقد در انواع مختلف سفره های عقد ساده و شیک و همچنین سفره های عقد مجلل و لوکس طراحی و برپا می شوند که زوج ها می توانند با توجه به نوع مراسمی که در سالن تشریفات عقد در کرج برگزار می کنند سفره عقد خود را انتخاب کنند.
  • دیزاین و گل آرایی سالن عقد: دیزاین و گل آرایی سالن عقد نیز مانند سفره عقد با توجه به نوع مراسم متفاوت است همچنین گل آرایی و گل های استفاده شده در گل آرایی با توجه به فصل برگزاری مراسم متفاوت خواهد بود. از جمله خدماتی که در گل آرایی و تزیین سالن عقد کرج ارائه می شود عبارتند از: گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی میز مهمان ها، گل آرایی کیک عقد، استند گل، شمع آرایی، بادکنک آرایی و…

خدمات سالن عقد کرج

  • پذیرایی و کترینگ غذا: پذیرایی حرفه ای رابطه مستقیمی با تشریفات عقد دارد. پذیرایی به دو صورت عصرانه و شام خواهد بود که در پذیرایی با عصرانه با میوه، شیرینی، نسکافه و فینگر فود از مهمان ها پذیرایی می شود. در پذیرایی با شام نیز با انواع غذا های ایرانی، فرنگی، مدیتراینه ای و… پذیرایی خواهد شد که البته غذا های انتخابی توسط زوج ها با توجه به ذائقه زوج ها و مهمانان آن ها متفاوت خواهد بود.
  • موسیقی: طرفداران موسیقی زنده می توانند از خدمات موسیقی زنده مانند موسیقی با پیانو، سنتور و… بهره مند شوند. زوج هایی هم که دوست دارند مراسمی متفاوت و پرشور برگزار کنند دیجی گزینه مناسبی برای آن ها خواهد بود.
  • خدمات جانبی: خدمات جانبی سالن تشریفات عقد در کرج سبب می شود سریع تر و با اطمینان بیشتری خدمات مورد نیاز در مراسم عقد خود را دریافت کنید. به عنوان مثال زمانی که شما از خدماتی مانند میکاپ، ماشین عروس، مزون و… استفاده می کنید دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را صرف پیدا کردن آرایشگاه های حرفه ای، مزون عروس و… کنید بلکه با بهره مندی از خدمات جانبی سالن تشریفات عقد در کرج به تمامی نیاز های خود پاسخ مناسبی خواهید داد.

خدمات جانبی

سالن عقد کرج با روف گاردن

انتخاب سالن عقد کرج با روف گاردن مخصوصا در فصل های گرم سال حس و حال بسیار متفاوتی دارد بنابراین اگر می خواهید یک مراسم عقد منحصر به فرد را تجربه کنید حتما به شما پیشنهاد می شود که سالن عقد کرج با روف گاردن را به لیست خود اضافه کنید. برای انتخاب سالن عقد روف گاردن باید به عوامل زیر توجه کنید:

  • ظرفیت روف گاردن
  • دیزاین و دکوراسیون مناسب
  • امکانات متنوع
  • خدمات متنوع و باکیفیت
  • ویوی مناسب

پذیرایی با میوه و شیرینی در سالن تشریفاتی کرج

پذیرایی با میوه و شیرینی در سالن عقد تشریفاتی کرج که به عنوان پذیرایی با عصرانه نیز از آن یاد می شود توسط بهترین مهمانداران انجام می شود. میوه های انتخابی با توجه به فصل برگزاری مراسم متفاوت خواهد بود. شیرینی ها نیز با توجه به سلیقه عروس و داماد و همچنین بودجه ای که برای تهیه شیرینی در نظر می گیرند متفاوت است.

پذیرایی با میوه و شیرینی در سالن تشریفاتی کرج

به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با سالن تشریفات عقد در کرج

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898