ده سالن عقد شیک در تهران و ویژگی هرکدام

06/دی/1399

ده سالن عقد شیک در تهران و ویژگی هرکدام

پیش از این که ده سالن عقد شیک در تهران و ویژگی هرکدام آن ها را بررسی کنیم بهتر است بدانید که با کمک موسسه تشریفات عقد می توانید بهترین و شیک ترین سالن عقد را در کم ترین زمان ممکن انتخاب و اجاره کنید. در ادامه ده سالن عقد شیک در تهران را معرفی می کنیم تا با خیال راحت برای مراسم عقد خود تصمیم بگیرید.

ده سالن عقد شیک در تهران و ویژگی هرکدام
ده سالن عقد شیک در تهران عبارتند از:

سالن عقد تشریفاتی ورسا

اگر خواهان برگزاری یک مراسم عقد بی نظیر و لوکس هستید از بازدید از مجموعه سالن های عقد ورسا که بسیار لوکس و مجهز هستند غافل نشوید. 3 سالن عقد لوکس ورسا در ظرفیت های 80 نفر، و سالن دیگر در ظرفیت 200 نفر است. همچنین سالن عقد روف گاردن این مجموعه نیز 100 نفر ظرفیت دارد.

سالن عقد تشریفاتی ورسا

سالن عقد نیکی

سالن عقد نیکی یکی از بهترین گزینه ها برای زوج هایی است که می خواهند مراسم عقد خود را در عمارت ویلایی و سالن عقد لوکس و مجلل با تم روستیک برگزار کنند است. خانه عقد نیکی دارای دو سالن عقد بسیار مجلل است که البته این دو سالن تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند؛ یک سالن عقد در فضای باز و دارای دیوار های شیشه ای است که امکان مشاهده فضا و محوطه باغ را به خوبی فراهم می آورد همچنین این سالن عقد در کنار آبنما قرار گرفته است. تم و دیزاین سالن عقد شیشه ای روستیک است که گل آرایی و نورپردازی حرفه ای به هر چه زیباتر شدن دیزاین و دکوراسیون این سالن می افزاید.
دومین سالن عقد که سرپوشیده است نیز بسیار مجلل است، این سالن برای برگزاری مراسم عقد در فصل های سرد بسیار مناسب است. افراد می توانند در این سالن مراسم های عقد لاکچری و مجللی برگزار کنند.

سالن عقد نیکی
برخی از ویژگی های سالن عقد نیکی عبارتند از:

  • پارکینگ اختصاصی برای دو سالن عقد سرپوشیده و فضای باز با ظرفیت بالا
  •  امکان اجرای موسیقی زنده سنتی با دف و سنتور
  •  پذیرایی به دو صورت پذیرایی با عصرانه و پذیرایی با شام و ناهار
  •  استفاده از ظروف لوکس برای پذیرایی
  •  برپایی سفره های عقد مجلل و لاکچری

شما می توانید با بهترین سالن عقد تهران آشنا شوید.

سالن عقد هرمس

یکی از لوکس ترین سالن های عقد تهران با دو سالن لوکس و تشریفاتی در غرب تهران سالن عقد هرمس است که شیک تریسالن عقد هرمسن و مجلل ترین سالن عقد غرب تهران محسوب می شود.

 

سالن عقد ملل

سالن عقد ملل یکی دیگر از سالن های عقد شیک در تهران است که چندین سال است به صورت حرفه ای در زمینه ارائه خدمات عقد به مشتریان مشغول به فعالیت است. زوج ها می توانند در این سالن عقد بهترین، لاکچری ترین و لوکس ترین مراسم را برگزاری کنند.

سالن عقد ملل

سالن و دفتر عقد 234

سالن و دفتر عقد و ازدواج 234 مناسب زوج هایی است که تعداد مهمان هایشان بسیار کم است. این سالن عقد با ظرفیت 40 نفر دارای تمامی امکانات جهت برگزاری یک مراسم عقد و ازدواج لوکس و مجلل است.

دفتر عقد و ازدواج ایرن

سالن عقد و ازدواج ایرن جزو ده سالن عقد شیک در تهران است که مناسب برگزاری یک مراسم لاکچری و مجلل است. تمامی خدمات مربوط به عقد اعم از برپایی سفره عقد لوکس، کترینگ غذا و پذیرایی، موسیقی و… در این دفتر عقد و ازدواج توسط مجرب ترین پرسنل به زوج ها و مهمان هایشان ارائه می شود.

سالن عقد و دفتر ازدواج اسپرلوس

دکوراسیون و دیزاین منحصر به فرد سالن عقد اسپرلوس سبب جذب همه زوج ها در نگاه اول می شود. این سالن عقد با ظرفیت 100 نفر می تواند به زوج ها در برگزاری یک مراسم لاکچری و منحصر به فرد کمک شایانی کند. از جمله خدمات دفتر ازدواج و سالن عقد اسپرلوس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت عقد رسمی
  •  دیزاین و گل آرایی طبیعی
  • آتلیه اختصاصی و تصویربرداری حرفه ای
  •  موسیقی زنده
  •  پذیرایی

سالن عقد و دفتر ازدواج اسپرلوس

 

سالن عقد برکه

سالن عقد سالنی عقدی سبک و به عنوان بهترین سالن عقد فضای باز شمال تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

سالن عقد برکه

سالن عقد ژابیز

این سالن عقد با 3 سالن عقد در منطقه شمال تهران یکی از مجلل ترین سالن های عقد تهران است. این سالن دارای تالار پذیرایی است و امکان برگزاری عقد همراه با پذیرایی و شام در سالن عقد ژابیز وجود دارد.

سالن عقد ژابیز

سالن عقد حلما

سالن عقد حلما سالنی شیک و در مرکز تهران است که خدمات مناسبی را در زمینه عقد محضری ارائه می دهد.

سالن عقد حلما

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898