دفتر ازدواج پونک

دفتر ازدواج پونک با ارائه خدمات حرفه ای توانسته است به خوبی رضایت زوج ها را جلب کند. عروس و داماد ها می توانند تمامی خدمات مورد نیاز برگزاری یک مراسم ازدواج منحصر به فرد و باشکوه را از دفتر ازدواج پونک دریافت کنند چرا که تمامیدفتر ازدواج پونک خدمات ارائه شده به زوج ها زیر نظر موسسه حرفه ای و تخصصی تشریفات عقد ارائه می شود. در ادامه با تمام خدمات دفتر ازدواج پونک و محضر عقد آشنا خواهید شد.

خدمات دفتر عقد و ازدواج پونک

از جمله خدمات دفتر عقد و ازدواج پونک که توسط موسسه تشریفات عقد ارائه می شود عبارتند از:

  •  گل آرایی، شمع آرایی و نورپردازی: گل آرایی محیط سبب ایجاد فضایی دل انگیز و زیبا در دفتر ازدواج و سالن عقد می شود؛ گل آرایی میز مهمان ها، گل آرایی جایگاه عروس، طراحی استند گل، گل آرایی ورودی و… از جمله خدماتی است که جزو خدمات گل آرایی محسوب می شود. در کنار گل آرایی، شمع آرایی نیز سبب ایجاد جلوه های ویژه و منحصر به فرد می شود که شما می توانید از تیم حرفه ای دیزاین این انتظار را داشته باشید که به شمع آرایی حرفه ای بپردازند و محیط دل انگیزی را برای شما و مهمان هایتان ایجاد کند. توجه داشته باشید که هر چه دیزاین محیط به صورت حرفه ای انجام شود عکس ها و فیلم های حرفه ای تر و جذاب تری نیز در آلبوم عکس های مراسم عقد خود خواهید داشت چرا که یک دیزاین حرفه ای لوکیشن های جذابی نیز در اختیار عکاس و تیم تصویر برداری قرار می دهد.

خدمات دفتر عقد و ازدواج پونک

  •  برپایی سفره عقد: برپایی سفره عقد از دیگر خدمات حرفه ای و تخصصی دفتر ازدواج پونک و تشریفات عقد است؛ طراحی سفره های مجلل و لاکچری و یا ساده و شیک توسط بهترین دیزاینر ها انجام خواهد شد. سفره عقد برنزی، سفره عقد کریستالی و سفره عقد نقره ای از جمله سفره های عقد پرطرفدار در میان زوج ها است که در مدل های مختلفی برپا خواهد شد.
  •  پذیرایی: تصور کنید که شما قصد برگزاری یک مراسم مجلل را در سالن عقد دفتر ازدواج پونک دارید و تمامی خدماتی که دریافت می کنید بسیار حرفه ای است اما خدمات پذیرایی آن گونه که باید حرفه ای نیست و مهماندارانی که مشغول پذیرایی از مهمان هایتان هستند بسیار ناشیانه و غیر حرفه ای عمل می کنند در این صورت فکر می کنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟
    مسلما دیگر هیچکدام از زحمات و هزینه هایی که صرف برگزاری یک مراسم لوکس و منحصر به فرد کرده اید به چشم نمی آید چرا که در یک مراسم لوکس و مجلل حتی جزئی ترین خدمات آن نیز توسط پرسنل حرفه ای و به بهترین شکل ممکن ارائه می شود؛ از طرفی دیگر نیز مهمان های شما از خدمات پذیرایی ناراضی خواهند بود و همین مسئله کافی است تا آنچه را که از قبل برنامه ریزی کرده اید رخ ندهد در نتیجه تشریفات عقد و دفتر ازدواج پونک برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، حرفه ای ترین مهمانداران را در اختیار مهمان های شما قرار می دهند.
  • کترینگ غذا : اگر قصد دارید با شام از مهمان های خود پذیرایی کنید باید حتما اطمینان حاصل کنید که خدمات کترینگ غذا توسط سرآشپز های ماهر و حرفه ای ارائه می شود چرا که میزان رضایت مهمان هایتان رابطه مستقیمی با کیفیت غذا دارد. دفتر ازدواج پونک و تشریفات عقد بهترین سرآشپز ها را در مجموعه خود دارند.
  • موسیقی : در دفتر ازدواج پونک شما می توانید نوع موسیقی را با توجه به فرهنگ، سلیقه و آداب و رسوم خود انتخاب کنید و سپس از خدمات موسیقی بهره مند شوید.
  • آتلیه اختصاصی : آتلیه اختصاصی یکی از خدمات ارزنده دفتر ازدواج پونک است که سبب آسودگی خیال همه زوج ها شده است چرا که تصویربرداری توسط تیمی حرفه ای و مجرب انجام خواهد شد.
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با دفتر ازدواج پونک

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898