هزینه سالن عقد

سوال “هزینه سالن عقد چقدر است؟” اولین سوالی است که معمولا توسط زوج ها در حین مراجعه به تشریفات عقد هزینه سالن عقدپرسیده می شود؛ اگر شما نیز برای این که بتوانید پاسخ مناسبی برای این سوال پیدا کنید تصمیم به مطالعه این مقاله گرفته اید بهتر است بدانید که عوامل بسیاری در هزینه سالن عقد موثر هستند که با شناخت این عوامل می توان تا حدودی هزینه ها را کاهش داد.

نکته: اولین عامل موثر در افزایش و یا کاهش هزینه سالن عقد، نوع سالنی است که انتخاب می کنید که معمولا افراد از طریق موسسات تشریفاتی نسبت به اجاره سالن عقد اقدام می کنند بنابراین بهتر است بگوییم که موسسه تشریفاتی که خدمات اجاره سالن عقد را ارائه می دهند نیز تاثیر بسزایی در هزینه های پرداختی دارند.

به عنوان مثال افرادی که قصد دریافت خدمات تخصصی و با کیفیت را دارند مسلما تشریفات عقد یکی از بهترین گزینه ها برای آن ها است چرا که تشریفات عقد تمام سالن های عقد معتبر را شناسایی کرده است و با توجه به بودجه زوج ها آن ها را دسته بندی کرده است.

هزینه سالن عقد با عقد محضری

برآورد هزینه سالن عقد با عقد محضری با توجه به عوامل مختلف کار بسیار ساده ای است در نتیجه در ادامه به بررسی برخی از این عوامل می پردازیم تا اطلاعاتی در این باره کسب کنید و با آگاهی کامل از نحوه برآورد هزینه ها، نسبت به اجاره سالن عقد اقدام کنید.

هزینه سالن عقد با عقد محضری
بودجه: همانطور که در فوق اشاره شد تشریفات عقد با توجه به بودجه شما سالن عقد مناسبی را به شما پیشنهاد می کند در نتیجه نگران بالا رفتن هزینه های اجاره سالن نباشید و تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که بودجه خود را جهت اجاره سالن عقد مشخص کنید و آن را تغییر ندهید.
خدمات: همانطور که می دانید هزینه ورودی سالن عقد با هزینه ای که بابت خدمات دریافت می شود متفاوت است در نتیجه تمامی خدماتی که مایل به دریافت آن هستید را باید در چک لیست خود بنویسید و با توجه به خدماتی که می خواهید دریافت کنید هزینه های مربوطه را نیز مشخص کنید.
امکانات: یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه سالن عقد با عقد محضری امکاناتی است که در سالن عقد در اختیار زوج ها و مهمانانشان قرار می گیرد. لازم به ذکر است که هزینه ورودی سالن با توجه به امکانات سالن نیز تعیین می شود در نتیجه در حین انتخاب سالن عقد توجه بسیاری به این مسئله داشته باشید چرا که علاوه بر هزینه، آسایش شما و مهمانانتان در طول برگزاری مراسم عقد اهیمت بسیاری دارد.

هزینه سالن عقد با شام

در برآورد هزینه سالن عقد با شام باید علاوه بر موارد ذکر شده در فوق هزینه های پذیرایی و غذا نیز توجه شود که در زیر به برخی از عوامل موثر در هزینه های پذیرایی و شام اشاره خواهیم کرد:هزینه سالن عقد با شام
نوع غذا: نوع غذایی که انتخاب می کنید بسیار مهم است چرا که هزینه غذا های ایرانی با غذا های فرنگی متفاوت است. از طرفی دیگر نیز زوج هایی که منویی را انتخاب می کنند که تنوع غذایی زیادی دارد در نتیجه باید هزینه بیشتری نیز بپردازند.
دفعات شارژ میز مهمان ها: زوج ها باید مشخص کنند که در حین پذیرایی از مهمان ها باید چند بار میز مهمان ها شارژ شود مسلما هر چه تعداد شارژ و پذیرایی بیشتر باشد هزینه بیشتری نیز دریافت خواهد شد.
سلف سرویس یا دیس پرس: از دیگر عوامل موثر سلف سرویس و یا دیس پرس بودن است که برای ارائه هر کدام از این خدمات هزینه متفاوتی دریافت خواهد شد.
تعداد مهمانداران: تعداد مهمانداران با توجه به مهمان ها و همچنین منویی (vip یا عادی بودن) که انتخاب می کنید متفاوت است بنابراین هزینه های پرداختی نیز متفاوت خواهد بود.

هزینه سالن عقد با گل آرایی

گل آرایی از خدماتی است که تاثیر بسیاری در هزینه ها دارد اما عواملی مانند نوع گل آرایی، نوع گلی که برای گل آرایی استفاده می شود (ارزان یا گران قیمت بودن، و… نیز در هزینه های گل آرایی تاثیر دارند.

هزینه سالن عقد با گل آرایی

هزینه سالن عقد با سفره عقد

برای برآورد دقیق هزینه سالن عقد باید هزینه سالن عقد با سفره عقد را نیز به گزینه های ذکر شده در فوق اضافه کنیم. نوع سفره عقد و همچنین دیزاین آن در هزینه ای که باید بپردازید تاثیر بسزایی دارد.

به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط با هزینه سالن عقد

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898