پذیرایی در محضر عقد

09/آذر/1399

پذیرایی در محضر عقد چگونه است

پذیرایی در محضر عقد یکی از دغدغه های اصلی زوج ها است چرا که برخی از زوج ها گمان می کنند که در محضر عقد امکانات و یا کیفیت خدمات به گونه ای نیست که به بهترین شکل ممکن بتوان از مهمان های خود پذیرایی کنند اما چنین تفکری کاملا اشتباه است چرا که در محضر های عقد نیز تمامی خدمات و امکانات پذیرایی در دسترس است و با توجه به خواسته زوج ها پذیرایی به صورت اصولی انجام خواهد شد.

تشریفات عقد با برگزاری مراسم در سالن عقد تشریفاتی آماده برگزاری مراسم شما و ارائه خدمات سالن عقد با شام است.

پذیرایی در محضر عقد

نحوه پذیرایی در محضر عقد

زوج ها می توانند نحوه پذیرایی در محضر عقد را مشخص کنند به عبارتی دیگر منویی در اختیار زوج ها قرار داده می شود که می توانند نحوه پذیرایی، نوع میوه، شیرینی و نوشیدنی مورد نظر خود را انتخاب کنند.
همچنین برای پذیرایی در محضر عقد از مهمان های شما، مهمانداران مجربی نیز در نظر گرفته شده است که قادر به پذیرایی اصولی هستند.

نحوه پذیرایی در محضر عقداگر قصد برگزاری مراسم در سالن عقد تشریفاتی در فضای باز را دارید از سالن عقد فضای باز دیدن کنید.

البته برخی از زوج ها می خواهند که مهمانان خود را به صرف ناهار و یا شام در سالن عقد محضر عقد دعوت کنند به همین دلیل نیز محضر ها خدمات پذیرایی با شام و ناهار را نیز در منوی خود جای داده اند. منوی غذا ها در محضر های مختلف متفاوت خواهد بود؛ هرچه محضر انتخابی لوکس تر باشد خدمات پذیرایی نیز متنوع تر خواهد بود و شما می توانید به بهترین شکل ممکن از مهمانانی که در مراسم عقد شما حضور پیدا کرده اند پذیرایی کنید و بابت حضورشان از آن ها تشکر و قدردانی کنید.

پذیرایی در محضر عقد با شام

ممکن است با دیدن تیتر “پذیرایی در محضر عقد با شما” تعجب کنید و با خود بگویید منظور از این عبارت چیست؟ به همین دلیل در ادامه به تفصیل به بررسی پذیرایی در محضر عقد با شما می پردازیم:
همانطور که در فوق اشاره شد هر کدام از محضر های عقد خدماتی مانند پذیرایی را ارائه می دهند اما ممکن است برخی از زوج ها خدماتی را که در محضر عقد پذیرایی به آن ها ارائه می شود بابت میلشان نباشد به همین دلیل نیز به جای تغییر محضر عقد با پذیرایی مختلف خودشان وظیفه پذیرایی از مهمان هایشان را بر عهده می گیرند.
اما سوالی که در این جا پیش می آید این است که آیا خود زوج ها و یا خانواده شان در محضر عقد پذیرایی از مهمان ها را بر عهده می گیرند؟

پذیرایی در محضر عقد با شام
مسلما پاسخ خیر است زیرا زوج ها در چنین شرایطی از خدمات پذیرایی موسسات تشریفاتی بهره مند می شوند. موسسات زیادی وجود دارند که خدمات پذیرایی در محضر عقد را ارائه می دهند که موسسه تشریفات عقد نیز جزو یکی از این موسسه های تشریفاتی معتبر و حرفه ای است که با ارائه خدمات پذیرایی متنوع، باکیفیت و حرفه ای توانسته است نظر بسیاری از زوج ها را به خود جلب کند.
سوال بعدی این است که خدمات پذیرایی در محضر عقد توسط تشریفات عقد به چه صورت خواهد بود:
پذیرایی تشریفات عقد به دو صورت پذیرایی با عصرانه و پذیرایی با شام خواهد بود که پذیرایی با عصرانه با بهترین شیرینی ها، میوه ها و نوشیدنی ها خواهد بود. در پذیرایی با شام نیز با انواع مختلف غذا های ایرانی، فرنگی و مدیترانه ای از مهمان های شما پذیرایی خواهد شد.
البته خدمات پذیرایی در محضر عقد به همین خدمات محدود نمی شود بلکه مهماندارانی حرفه ای که آموزش های لازم در این زمینه را گذرانده اند نیز در اختیار میزبان و مهمان ها قرار داده می شود تا به اصولی ترین شکل ممکن از مهمانانتان پذیرایی شود. لازم به ذکر است که در طول پذیرایی از مهمان هایتان، نحوه پذیرایی توسط یک تیم پشتیبانی حرفه ای مدیریت خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898