کار هایی که باید قبل از عروسی انجام دهید

08/آذر/1399

لیست کار هایی که باید قبل از عروسی انجام دهید

چه قدر با کار هایی که باید قبل از عروسی انجام دهید آشنا هستید؟ آیا می دانید چه کار هایی را در چه زمانی انجام دهید تا در روز عروسی هیچ کار ناتمامی باقی نمانده باشد؟

کار هایی که باید قبل از عروسی انجام دهید

اگر پاسخ شما خیر است باید خدمتتان عرض کنیم که شما روز های قبل از برگزاری مراسم عروسی با لیستی بلند بالا از کار های ناتمام و در حال انجام رو به رو خواهید بود و همین امر سبب استرس و نگرانی بیشتر شما خواهد شد درنتیجه بهتر است اطلاعات دقیقی درباره کار هایی که باید قبل از عروسی انجام دهید کسب کنید تا بتوانید چندین روز قبل از عروسی تمام کار های خود را به پایان برسانید و با خیالی آسوده برای برگزاری مراسم عروسی حاضر شوید.

کار هایی که باید قبل از عروسی

مهم ترین کار هایی که باید قبل از عروسی انجام دهید

مهم ترین کار هایی که باید قبل از عروسی انجام دهید عبارتند از:

  • مشخص کردن مکان برگزاری مراسم و نوع مراسم: مشخص کردن نوع مراسم و مکان برگزاری مراسم یکی از مهم ترین کار هایی است که باید پس از جاری شدن خطبه عقد انجام شود زیرا تمامی تصمیمات شما بر اساس نوع مراسم و مکان برگزاری مراسم عروسی خواهد بود. شما پیش از هر اقدامی باید مشخص کنید که قصد دارید چه نوع مراسمی را برگزار کنید، آیا قصد برگزاری یک مراسم عروسی ساده و معمولی را دارید یا یک مراسم مجلل و باشکوه؟
  • تخصیص بودجه: پس از مشخص شدن نوع برگزاری مراسم و مکان برگزاری مراسم عروسی، باید بودجه ای را با توجه به این دو مشخص کنید؛ پس از گذراندن این مرحله (تخصیص بودجه) می توانید به سراغ مراحل بعدی بروید و دیگر مقدمات مراسم عروسی را فراهم کنید پس سعی کنید با دقت و وسواس زیادی تخصیص بودجه را انجام دهید چرا که بعد ها نباید بودجه مشخص شده را تغییر دهید زیرا با یک تغییر جزئی در میزان بودجه، تمامی برنامه ریزی های شما با مشکل مواجه خواهد شد.

مهم ترین کار هایی که باید قبل از عروسی انجام دهید

  • تهیه لیست مهمان ها: لیست تعداد مهمان ها را از همان ابتدای کار مشخص کنید و با توجه به آن ظرفیت مکان برگزاری مراسم را انتخاب کنید؛ به یاد داشته باشید که ظرفیت مکان برگزاری باید دقیقا به اندازه تعداد مهمان ها باشد.
  • اجاره مکان مناسب جهت برگزاری مراسم عروسی: حال با توجه به بودجه ای که برای اجاره مکان عروسی کنار گذاشته اید و همچنین نوع مراسم خود باید به دنبال یافتن مکان مناسبی اعم از باغ، تالار، سالن عروسی و… باشید. لازم به ذکر است که تمامی این اقدامات باید چندین ماه قبل از عروسی انجام شود.
  • رزرو آتلیه: آتلیه نیز از دیگر کار هایی است که باید قبل از عروسی انجام دهید. یافتن یک آتلیه حرفه ای معمولا زمان زیادی را از زوجین می گیرد به همین دلیل سعی کنید پس از مشخص شدن تاریخ عروسی به دنبال رزرو آتلیه باشید.
  • رزرو آرایشگاه: رزرو آرایشگاه نیز جزو همان کار هایی است که باید چندین ماه قبل از عروسی انجام شود چرا که آرایشگاه های حرفه ای و معتبر به دلیل مراجعین بسیار زیادی که دارند، نوبت دهی آن ها از چندین ماه قبل انجام می شود.
  • انتخاب لباس عروس و داماد: در این مرحله شما باید ابتدا یک مزون معتبر پیدا کنید و سپس لباس عروسی مناسب را انتخاب کنید.
  • انتخاب موسسه تشریفاتی مناسب برای دریافت برخی از خدمات: خبر خوب را در گزینه آخر جای داده ایم؛ شما با انتخاب یک موسسه تشریفاتی معتبر دیگر خودتان مجبور به بر عهده گرفتن تمامی کار های ذکر شده در فوق نخواهید بود زیرا موسسات تشریفاتی معتبر تمامی خدمات مربوط به امور فوق را به زوج ها ارائه می دهد.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898