سفره عقد در فضای باز

27/آبان/1399

سفره عقد در فضای باز : تشریفات مجالس

برپایی سفره عقد در فضای باز یکی از خدمات تخصصی و حرفه ای تشریفات عقد است و همه زوج ها با مراجعه به این موسسه به راحتی می توانند از خدمات سفره عقد در فضای باز و سالن عقد فضای باز بهره مند شوند.

سفره عقد در فضای باز

در ادامه به بررسی طراحی و برپایی انواع سفره عقد در مکان های مختلف می پردازیم که توسط تشریفات عقد انجام می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از فضا های موردنظر خود را انتخاب کنید.

سفره عقد در فضای باز باغ

اگر جزو افرادی هستید که قصد برگزاری مراسم عقد در باغ را دارید می توانید با خیالی آسوده طراحی و برپایی سفره عقد در فضای باز باغ را بر عهده تیم حرفه ای و تخصصی تشریفات عقد بسپارید. مراحل برپایی سفره عقد در فضای باز باغ به صورت زیر است:

سفره عقد در فضای باز باغ

  •  مشخص کردن نوع مراسم: در حین مراجعه به تشریفات عقد اولین سوالی که از شما پرسیده می شود این است که شما می خواهید چه مراسمی برگزار کنید؟ آیا قصد برگزاری یک مراسم ساده را دارید یا می خواهید یک مراسم عقد باشکوه و مجلل برگزار کنید؟
  •  انتخاب باغ مناسب: قدم بعدی انتخاب باغ مناسب و یا معرفی باغی است که در آن قصد برگزاری مراسم را دارید. باغی که انتخاب می شود باید هماهنگی لازم با نوع مراسمی که می خواهید برگزار کنید را داشته باشد.
  •  انتخاب دیزاین: دیزاین نیز با توجه به موارد فوق متفاوت خواهد بود در نتیجه بهتر است علاوه بر سلیقه شخصی خود از راهنمایی های مشاورین تشریفات عقد نیز استفاده کنید چرا که تمامی مشاوره ها تخصصی بوده و توجه به آن ها مسلما تاثیر بسزایی در هرچه بهتر طراحی شدن سفره عقد با توجه به دیزاینی که در این مرحله انتخاب می کنید خواهد داشت.
  •  انتخاب نوع سفره عقد: مرحله نهایی برپایی سفره عقد در فضای باز باغ، انتخاب نوع سفره عقد است. سفره عقد انتخابی معمولا با توجه به فضای انتخابی، نوع مراسم و دیزاین محیط طراحی می شود زیرا اگر سفره عقد با دیزاین و همچنین نوع مراسم (مجلل یا ساده بودن) هماهنگی لازم را نداشته باشد جلوه بسیار ناخوشایندی را ایجاد می کند.

سفره عقد در فضای باز روف گاردن

برپایی سفره عقد در فضای باز روف گاردن نیز امروزه به دلیل بیماری و شرایط حاکم در کشور بسیار مورد استقبال قرار گرفته است البته برگزاری مراسم در سالن عقد روف گاردن از همان ابتدا به دلیل منظره منحصر به فردی که دارد و همچنین تجربه متفاوتی که در زوج ها و مهمانانشان ایجاد می کرد طرفداران بسیاری پیدا کرد به همین دلیل نیز تشریفات عقد خدمات بسیار متنوعی را در جهت طراحی و اجرای سفره عقد در روف گاردن برای مشتریان خود در نظر گرفته که به زوج ها ارائه شود.

انواع دیزاین سفره عقد در فضای باز

انواع دیزاین سفره عقد در فضای باز عبارتند از:

  •  سفره عقد ساده: ممکن است با شنیدن عبارت “سفره عقد ساده” حس ناخوشایندی به سراغتان بیاید و حدالامکان سعی کنید چنین سفره هایی را انتخاب نکنید اما نکته مهم و قابل توجه این است که تشریفات عقد در طراحی سفره عقد ساده نهایت دقت و خلاقیت را به خرج می دهد و همین امر سبب طراحی سفره های شیک و خیره کننده خواهد شد.
  •  سفره عقد سنتی: سفره عقد سنتی نیز مناسب افرادی است که علاقه خاصی به برپایی یک مراسم عقد منحصر به فرد با سفره عقد سنتی دارند. تشریفات عقد برای دیزاین و برپایی سفره عقد سنتی از وسیله های اصیل ایرانی استفاده می کند.
  •  سفره عقد مدرن و لوکس: سفره عقد مدرن و لوکس نیز از دیگر سفره های عقدی است که در تشریفات عقد طراحی و برپا می شود؛ این نوع سفره ها گزینه بسیاری مناسبی برای افرادی است که قصد برگزاری یک مراسم لوکس و لاکچری را دارند.

انواع دیزاین سفره عقد در فضای باز

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898