عقد محضری در فضای باز

12/آبان/1399

عقد محضری در فضای باز

برای برگزاری مراسم عقد محضری در فضای باز، نیاز به تجربه و مهارت بسیاری است به همین دلیل نیز بهتر است وظایف برگزاری چنین مراسم مهمی به یک موسسه تشریفاتی معتبر و حرفه ای سپرده شود. تا با اجرای مراسم در سالن عقد فضای باز مراسم ویژه ای را داشته باشید.

عقد محضری در فضای باز

مجموعه تشریفات عقد برای زوج ها خدمات ارزنده و حرفه ای در زمینه عقد محضری در فضای باز ارائه می دهد و عروس و داماد ها برای استفاده از این خدمات فقط کافی است از طریق سایت تشریفات عقد نسبت به رزور و دریافت این خدمات اقدام کنند.

شما می توانید از سالن عقد تشریفاتی نیاوران مجموعه تشریفاتی عقد ما دیدن کنید.

خدمات عقد محضری در فضای باز

از جمله خدمات عقد محضری در فضای باز که توسط سایت تشریفات عقد به زوج ها ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:خدمات عقد محضری در فضای باز

  • معرفی مکان برگزاری مراسم عقد: مجموعه تشریفات عقد در اولین گام با توجه به شرایط و بودجه عروس و داماد مکان مناسبی جهت برگزاری عقد محضری در فضای باز به آن ها معرفی می کند؛ از جمله مکان هایی که برای برگزاری مراسم عقد توسط این مجموعه معرفی می شود می توان به باغ، روف گاردن، برگزاری مراسم در ساحل و… اشاره کرد.
  • گل آرایی و تزیین محیط: با توجه به مکانی که برای برگزاری مراسم عقد انتخاب کرده اید نحوه دیزاین و گل آرایی مشخص می شود همچنین نوع مراسمی که می خواهید برگزار کنید نیز در نوع گل آرایی و تزیین محیط دخیل است به عنوان مثال افرادی که قصد برگزاری مراسم های ساده دارند، دیزاینی ساده برای آن ها در نظر گرفته می شود و افرادی که قصد برگزاری مراسم های مجلل و باشکوه دارند نیز از خدمات vip مجموعه تشریفات عقد بهره مند خواهند شد.
  • دیزاین و طراحی سفره عقد: دیزاین و طراحی سفره عقد نیز مانند دیگر موارد ذکر شده در فوق با توجه به دیزاین محیط و همچنین مکانی که در آن مراسم برگزار می شود انتخاب می شود. تشریفات عقد 10 ها نمونه کار از سفره عقد های مختلف را در اختیار زوج ها قرار می دهد تا بر اساس سلیقه و بودجه خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.
  • پذیرایی و کترینگ غذا: خدمات پذیرایی و کترینگ غذا به دو صورت عصرانه و شام در موسسه تشریفاتی تشریفات عقد به شما و مهمانانتان ارائه می شود درواقع افرادی که قصد دارند در مراسم عقد خود فقط مهمانانشان را به صرف عصرانه دعوت کنند می توانند انواع فینگرفود ها، نوشیدنی ها، شیرینی ها، میوه ها و… را سفارش دهند و زوج هایی نیز که قصد برگزاری عقد محضری در فضای باز با شام را دارند نیز می توانند انواع غذا های ایرانی و فرنگی، دسر ها، نوشیدنی ها و… را انتخاب کنند.

برای پذیرایی از مهمان های شما نیز بر اساس منوی تشریفاتی که انتخاب کرده اید تعداد مهمانداران و همچنین دفعات شارژ میز مهمان ها و… مشخص خواهد شد.

  • موسیقی: تشریفات عقد این امکان را برای زوج های علاقه مند به موسیقی با پیانو، موسیقی زنده، دیجی و… فراهم آورده است که بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
  • معرفی مزون، آتلیه، آرایشگاه: از خدماتی که سبب آسودگی خیال عروس و داماد ها می شود معرفی مزون، آتلیه و آرایشگاه های معتبر و حرفه ای است که این امر با مراجعه به موسسه تشریفات عقد میسر می شود و تمامی دشواری ها از دوش عروس و داماد برداشته شده و در کوتاه ترین زمان نزدیک ترین آتلیه و آرایشگاه به مکان برگزاری مراسم عقد به آن ها معرفی خواهد شد.
  • و…

نکته 1: تمامی مکان های که توسط مجموعه تشریفات عقد به زوج ها معرفی می شود بسیار معتبر هستند.

نکته 2: موسسه تشریفات عقد برای ارائه تمامی خدماتش از تیم ها و پرسنل حرفه ای کارآزموده استفاده خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898