باغ کوچک برای عقد

12/آبان/1399

باغ کوچک برای عقد

موسسه تشریفات عقد برای افرادی که قصد اجاره باغ کوچک برای عقد را دارند خدمات ارزنده ای ارائه می کند که مهم ترین آن، معرفی کردن باغ کوچک برای عقد با توجه به شرایط زوج ها است.
مجموعه تشریفات عقد با توجه به شرایطی که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد به معرفی باغ های کوچک جهت برگزاری مراسم عقد می پردازد. همچنین شما می توانید از سالن عقد مجموعه ما دیدن فرمایید.

باغ کوچک برای عقدتلفن تشریفات عقد

تعداد مهمان ها: تعداد مهمان ها سبب تعیین ظرفیت باغ می شود در نتیجه با مراجعه به “تشریفات عقد” جهت اجاره باغ کوچک برای عقد، اولین سوالی که از شما پرسیده می شود تعداد مهمان ها و همچنین ظرفیت مدنظر شما خواهد بود. در لیست باغ های تشریفات عقد، باغ های مجلل و باشکوه بسیاری در ظرفیت های مختلف موجود است.
بودجه: بودجه نیز مسئله مهم دیگری است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد چرا که در حین انتخاب باغ باید میزان بودجه ای که تخصیص داده اید را مشخص کنید تا با توجه به آن باغ هایی که مناسب بودجه شما هستند معرفی شود.
امکانات باغ: شما باید تمامی انتظاراتی که از یک باغ دارید را با مجموعه تشریفاتی ما در میان بگذارید و سپس با توجه به نیاز ها و خواسته ها شما باغ مناسبی معرفی خواهد شد.
خدماتی ارائه شده در باغ: خدمات درخواستی شما باید در حین انتخاب باغ کوچک برای عقد مشخص و انتخاب شود. در صورت پیدا کردن باغ موردنظر می توانید از میان لیست خدمات تشریفات عقد، تمامی خدمات موردنظر خود را انتخاب کنید؛ حتی شما می توانید منوی خدمات را تغییر دهید و با توجه به نیاز ها و ایده هایی که در سر دارید از خدمات تخصصی و متنوع تشریفات عقد بهره مند شوید.

خدمات باغ کوچک برای عقد

از جمله خدمات باغ کوچک برای عقد که توسط مجموعه تشریفات عقد به زوج ها ارائه می شود عبارتند از:خدمات باغ کوچک برای عقد

  • گل آرایی: در خدمات گل آرایی مجموعه تشریفات عقد خدماتی مانند گل آرایی جایگاه، گل آرایی ورودی، گل آرایی میز مهمان ها، گل آرایی محیط همراه با شمع آرایی و نورپردازی، طراحی استند گل و… توسط تیم حرفه ای و با تجربه تیم دیزاین ارائه می شود.
  •  کترینگ غذا: خدمات کترینگ غذا به دو صورت غذا های ایرانی و فرنگی ارائه می شود؛ افرادی که طرفدار غذا های ایرانی هستند می توانند از منوی غذا های موجود، غذا های ایرانی را انتخاب کنند و طرفداران غذا های فرنگی نیز می توانند غذا های فرنگی موردنظر خود را انتخاب کنند. به یاد داشته باشید که در مجموعه تشریفات عقد ارائه خدمات کترینگ غذا توسط مجرب ترین سرآشپز های ایرانی و فرنگی انجام می شود.
  •  پذیرایی: پذیرایی نیز به دو صورت پذیرایی عصرانه و شام انجام خواهد شد. در منوی پذیرایی عصرانه شما می توانید انواع شیرینی ها، نسکافه، میوه و… را انتخاب کنید.
  • موسیقی زنده: طرفداران موسیقی زنده، موسقی با پیانو و… نیز می توانند با توجه به فرهنگ، سلیقه و… نوع موسیقی دلخواه خود را انتخاب کنند تا مجموعه تشریفات عقد بهترین تیم موسیقی را به آن ها معرفی کند.
  •  دیزاین سفره عقد: دیزاین سفره عقد که از مهم ترین خدمات تشریفات عقد است نیز توسط تیمی حرفه ای و باتجربه انجام خواهد شد. در این مجموعه برپایی سفره عقد به صورت ساده، سنتی، مدرن و مجلل امکان پذیر است.
  •  برگزاری عقد آریایی و محضری: امکان برگزاری عقد آریایی و محضری در مکان های مختلف وجود دارد در نتیجه افرادی که قصد اجاره باغ کوچک برای عقد را دارند می توانند نوع عقد خود را نیز در همان ابتدا انتخاب کنند.

باغ تالار کوچک برای نامزدی

اجاره باغ تالار کوچک برای نامزدی از طریق تشریفات عقد نیز دقیقا مانند اجاره باغ کوچک برای عقد است و تمامی خدماتی که ارائه می شود نیز با توجه به شرایط زوج ها متفاوت خواهد بود.

باغ تالار کوچک برای نامزدی

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ( 3 )

  1. محسن14 فروردین 1400

    من یه باغ در لوکیشن شمال تهران می خوام با ظرفیت 70 نفر !

    • ادمین سایت19 فروردین 1400

      لطفا برای اطلاع از لوکیشن های باغ در سایت جستجو کنید

  2. مبینا14 فروردین 1400

    لوکیشن های این نوع باغ هاتون در کدام محدوده تهران است. امکان بازدید به چه صورت است؟

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898