انتخاب و ویژگی های سفره عقد جدید و مدرن

09/فروردین/1400

اگر قصد اجاره سفره عقد جدید و مدرن را دارید و یا می خواهید برای انتخاب نوع سفره عقد خود تصمیم گیری کنید بهتر است نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین سفره عقد را برای مراسم خود انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم به صورت مفصل به بررسی موضوع نحوه انتخاب و ویژگی سفره عقد جدید و مدرن بپردازیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا در این باره اطلاعات خوبی کسب کنید.

انتخاب و ویژگی های سفره عقد جدید و مدرن

نحوه انتخاب سفره عقد جدید و مدرن

توجه به نوع مراسم: یکی از مهم ترین نکات در انتخاب سفره عقد جدید و مدرن این است که سفره عقدی که انتخاب می کنید با نوع مراسم عقدی که می خواهید برگزاری کنید باید هماهنگی لازم را داشته باشد. برای مراسم های مجلل و لاکچری شما نیاز به یک سفره عقد لاکچری دارید و یا طرفداران مراسم روستیک سفره عقد روستیک را انتخاب می کنند. پس پیش از هر اقدامی نوع مراسم را مشخص کرده و سپس با توجه به آن سفره عقدتان را انتخاب کنید.

انتخاب سفره عقد جدید و مدرن
توجه به دیزاین محیط: یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب سفره عقد توجه به دیزاین محیط است. لازم به ذکر است که شما باید دیزاین محیط را به گونه ای انتخاب کنید که متناسب با دیزاین سفره عقد باشد در غیر این صورت تضاد میان دیزاین محیط و سفره عقد سبب ایجاد فضایی ناخوشایند خواهد شد. به طور مثال اگر شما سالن عقد فضای باز را برای عقد محضری خود انتخاب کرده باشید، بهترین انتخاب برای شما سفره عقد کریستالی و یا روستیک است.
بودجه: همیشه در انتخاب سفره عقد جدید و مدرن بودجه خود را در نظر بگیرید زیرا سفره های عقد با توجه به دیزاین و همچنین جنس وسایل هایی که در سفره قرار دارند قیمت متفاوتی دارند در نتیجه بودجه را نیز می توان به عنوان یکی ازسفره عقد جدید و مدرن تاثیرگذار ترین عوامل در نحوه انتخاب سفره عقد نام برد.
نوع سفره عقد: نوع سفره عقد نیز از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید زیرا سفره عقد در انواع مختلفی طراحی و برپا می شوند. پرطرفدارترین سفره های عقد عبارتند از:

  •  سفره عقد کریستالی
  •  سفره عقد نقره ای
  •  سفره عقد برنزی
  •  سفره عقد روستیک

ویژگی سفره عقد جدید و مدرن

ویژگی سفره عقد جدید و مدرن که سبب محبوبیت آن ها در بین زوج ها شده است عبارتند از:

  • دیزاین مدرن: دیزاین مدرن و خیره کننده سفره های عقد جدید و مدرن سبب جذب افراد به خود می شود. تیم های حرفه ای دیزاین با توجه به ژورنال های جهانی به دیزاین و طراحی این سفره ها می پردازند در نتیجه شما شاهد سفره هایی خواهید بود که بسیار اصولی و حرفه ای طراحی شده اند.
  • استفاده از متعلقات شیک و لوکس در سفره عقد: اجزای سفره عقد جدید و مدرن از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که هر چه از وسایل و متعلقات لوکس تری استفاده شود به همان اندازه نیز سفره عقد مجلل تر خواهد بود به همین دلیل نیز سفره های عقد جدید و مدرن به خوبی این نکته را رعایت کرده اند. یکی از خیره کننده ترین سفره های عقد که امروزه طرفداران زیادی نیز دارد سفره عقد کریستالی است که جنس تمام اجزای آن کریستال اصل و درجه یک است که هر چشمی را به خود خیره می کند. افرادی هم که قصد دارند یک سفره عقد لاکچری و گران قیمت در مراسم عقدشان برپا شود به سراغ سفره های عقد برنزی و نقره ای می روند که تمام اجزای آن ها از جنس نقره و برنز است.
  •  هماهنگی سفره عقد با دیزاین محیط: در زمان های گذشته به این نکته توجه چندانی نمی شد حتی اگر به آلبوم عکس مراسم عقد پدران و مادران خود رجوع کنید به وضوح متوجه این تفاوت ها خواهید شد اما امروزه این چنین نیست و تیم حرفه ای دیزاین تشریفات عقد تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا دیزاین سفره عقد با دیزاین محیط هماهنگی لازم را داشته باشد. همانطور که گفته شد حتی دیزاین سفره عقد با توجه به مکانی که در آن سفره عقد برپا می شود متفاوت خواهد بود.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898