برنامه ریزی برای عقد محضری

12/آذر/1399

برنامه ریزی برای عقد محضری چگونه اجرا کنیم

برنامه ریزی برای عقد محضری سبب می شود کار ها بسیار سریع تر پیش بروند و تمامی تدارکات با سلیقه شما همخوانی داشته باشد. توجه داشته باشید که برنامه ریزی برای عقد محضری باید با فکر و بسیار دقیق انجام شود درنتیجه هیچگاه فکر نکنید که می توانید با عجله و چندین روز مانده به تاریخ عقد برای مراسم عقد خود برنامه ریزی کنید و بتوانید تمامی برنامه های خود را به پیش ببرید.

برنامه ریزی برای عقد محضری

تشریفات عقد با سال ها تجربه در زمینه برنامه ریزی برای عقد محضری آماده ارائه خدمات برای برگزاری مراسم عقد شما است.

اصول برنامه ریزی برای عقد محضری

اصول برنامه ریزی برای عقد محضری به صورت زیر است:

  •  نوع مراسم را مشخص کنید: در زمان بله برون حتما نوع مراسم عقدی که می خواهید برگزار کنید را مشخص کنید تا به محض برگزار شدن مراسم بله برون به فکر پیدا کردن یک محضر عقد مناسب برای مراسم عقدتان باشید. البته برخی از  برنامه ریزی برای عقد افراد گمان می کنند که تمامی محضر های عقد به یکدیگر شباهت دارند اما بهتر است بدانید که محضر های عقد تشریفاتی وجود دارند که مخصوص زوج هایی است که قصد برگزاری یک مراسم عقد لاکچری و لوکس را دارند درنتیجه اگر شما نیز قصد دارید در دفترخانه و سالن عقد لاکچری خطبه عقدتان جاری شود حتما آن را در مراسم بله برون عنوان کنید تا بعد ها دچار سردرگمی نشوید.
  •  تهیه لیست مهمان ها: دومین گام تهیه لیست مهمان هایی است که قرار است شاهد عقد شما باشند. به یاد داشته باشید که در مراسم عقد معمولا بزرگ تر ها دعوت می شوند درنتیجه بر حضور فرزندان تاکید نکنید؛ البته نکته دیگر درباره مهمانان حاضر در محضر این است که معمولا اقوام درجه یک و در برخی موارد صمیمی ترین دوستان عروس و داماد دعوت می شوند.
  •  رزرو محضر عقد: در رزرو محضر عقد باید بسیار سریع اقدام کنید چرا که در ایران مرسوم است که معمولا مراسم های عقد در اعیاد و اتفاقات مهم مذهبی برگزار شود که دلیل آن نیز خوش یمن بودن این اعیاد جهت جاری کردن خطبه عقد است. اگر شما نیز قصد دارید در اعیاد مذهبی خطبه عقدتان جاری شود حتما یک الی دو ماه قبل از تاریخ مقرر شده به دنبال رزور یک محضر عقد باشید چرا که هیچگاه نمی توانید در چندین روز و یا یک هفته مانده به این اعیاد یک محضر با تایم خالی پیدا کنید.

شما می توانید مراسم خود را در سالن عقد تشریفاتی و لاکچری ما برگزار کنید. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اصول برنامه ریزی برای عقد محضری

  •  هماهنگی خدمات مورد انتظار با مسئول تشریفات در محضر: تمامی خدماتی را که انتظار دارید در روز عقد در محضر دریافت کنید را با مسئولین تشریفات مورد نظر در میان بگذارید تا تمامی خواسته های شما اجرایی شود. البته برخی از عروس و داماد ها نیز ایده هایی برای برگزاری مراسم عقد محضری خود دارند که در چنین مواقعی باید هرچه سریع تر آن ها را با مسئولین تشریفات محضر در میان بگذارند تا مقدمات و تدارکات لازم به موقع فراهم شود.
  • تهیه لیست خرید عقد: حال که تمامی کار ها از قبیل رزرو محضر عقد، مشخص کردن لیست مهمان ها و… را انجام داده اید نوبت به تهیه لیست خرید عقد و در نهایت خرید این لیست می رسد. توجه داشته باشید که این لیست باید با دقت بسیاری انجام شود و هیچ چیزی را نباید از قلم بیندازید.
  •  تهیه لباس عروس روز عقد و پیدا کردن آرایشگاه: عروس باید مشخص کند که از چه مزونی لباس خود را تهیه می کند. عروس ها برای پیدا کردن بهترین مزون ها باید به مزون های مختلفی سر بزنند و لباس های مختلفی را مورد بررسی قرار دهند. همچنین انتخاب آرایشگاه نیز باید در لیست برنامه ریزی برای عقد محضری قرار گیرد؛ از آن جایی که روز عقد یکی از مهم ترین روز های زندگی هر بانویی است پس باید در انتخاب آرایشگاه نیز دقت بسیاری به خرج داده شود چرا که انتخاب آرایشگاه حرفه ای سبب هرچه زیباتر به نظر رسیدن عروس خواهد شد.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898