تجربیات عقد محضری

16/فروردین/1400

برگزاری مراسم عقد معمولا با استرس زیادی همراه است از این رو تصمیم گرفتیم این صفحه را برای شما عزیزان ایجاد کنیم تا بتوانید با خیال راحت در راستای انتخاب سالن عقد قدم بردارید و از تجربیات عقد محضری افراد آگاه شوید تا بتوانید تشریفات مراسم عقد و ملزومات لازم را به راحتی انجام دهید. در ادامه با تجربیات عقد محضری پریسا و فهیمه و سارا آشنا می شوید و شما نیز می توانید تجربیات خود و سوالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید.

تجربیات عقد محضری

 

گاهی استفاده از تجربیات دیگران در امور مختلف سبب ایجاد ایده در ذهن ما می شود و گاهی نیز سبب کاهش استرس درباره انجام کاری است به همین دلیل قصد داریم در این مقاله برخی از تجربیات عقد محضری را از زبان افراد مختلف بازگو کنیم زیرا مراسم هایی مانند عقد جدای از شیرینی خاصی که دارد از جمله مراسم هایی است که همه افراد پیش از برگزاری آن دچار استرس بسیار زیادی خواهند شد اما با مطالعه تجربه دیگر زوج ها به این موضوع پی خواهید برد که بروز چنین حالاتی مسئله بسیار طبیعی است و حتی می توانید از تجربه و ایده آن ها برای برگزاری مراسم عقد محضری و یا انتخاب بهترین محضر های عقد نیز استفاده کنید پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

تجربیات  عقد محضری پریسا

انتخاب یک محضر عقد شیک در نحوه برگزاری مراسم تاثیر زیادی دارد البته باید بگویم که گاهی اوقات باید زمان زیادی را صرف پیدا کردن چنین محضری کنید؛ من هم برای پیدا کردن محضری شیک که از همه نظر باب میلم باشد زمان زیادی صرف کردم. بعضی از ویژگی های محضر عقدی که به آن مراجعه کردیم:تجربیات  عقد محضری پریسا

  •  سفره عقد شیک
  • محضر دار و عاقد خوش اخلاق که رفتار حرفه ای آن ها سبب هر چه شادتر برگزار شدن مراسم ما شد.
  • دیزاین خوب

 

تجربیات عقد محضری فهیمه

مراسم عقد برادرم را در محضر برگزار کردیم. در انتخاب محضر عقد به سفره عقدی که انتخاب می کنید توجه کنید چون سفره عقد اهمیت زیادی در مراسم عقد دارد. یادتان نرود که حتما سفره عقد را به خوبی بررسی کنید چون گاهی اوقات باید خودتان نیز چیز هایی را به سفره عقد اضافه کنید. برای تکمیل سفره عقدی که ما انتخاب کرده بودیم خودمان خرید های جزئی داشتیم مانند:

  •  نان تازه، پنیر و سبزی
  • عسل در یک جام تزیین شده زیبا
  •  کیک عقد
  •  برنج خام تزیین شده
    این کاربر نیز به این نکته اشاره کرده است که مهم ترین فاکتور ها در انتخاب محضر عقد سفره عقد، جایگاه عروس و داماد و به طور کلی دیزاین محیط است زیرا در تصویربرداری تاثیر بسیار زیادی دارد.

تجربیات عقد محضری فهیمه

کاربر ناشناسی نیز به برنامه هایی که زوج ها پس از جاری ساختن خطبه عقد در محضر می توانند داشته باشند اشاره می کند. او بر این باور است که شما علاوه بر تجربه یک عقد محضری می توانید پس از آن برنامه هایی را در ذهن خود داشته باشید تا یک روز رویایی را برای خود و همسرتان به ارمغان بیاورید. خود او نیز جزو افرادی بوده که بعد از عقد محضری برنامه هایی مانند پذیرایی با شام از مهمان ها در رستوران، رفتن به مکان تفریحی و… را تجربه کرده است.

تجربیات عقد سارا درباره پوشش عروس

لباس ساده ولی در عین حال شیک سبب جذابیت هر چه بیشتر عروس خواهد شد. در مورد آرایش نیز امروزه یک آرایش ملیح و اروپایی طرفداران بسیاری دارد.

نکته: اما در میان تمام تجربیات عقد محضری که از زبان کاربر های مختلف شنیده می شد برخی از افراد هم که در شرف برگزاری مراسم عقد و جاری ساختن خطبه عقد بودند سوالاتی درباره پشیمانی از برگزاری مراسم عقد در محضر عقد ذهنشان را به خود مشغول کرده بود زیرا آن ها بر این باور بودند که برگزاری مراسم عقد در محضر نمی تواند مانند برگزاری یک جشن باشکوه در تالار و یا باغ باشد.
اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید باید خاطرنشان شویم که برخی از محضر های عقد خود دارای سالن های عقد مجلل و باشکوهی هستند که در آن ها تمام خدمات به صورت حرفه ای ارائه می شود و شما می توانید یک مراسم عقد مجلل و باشکوه برگزار کنید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898