نکات انتخاب محضر عقد

22/اسفند/1399

نکات انتخاب محضر عقد چیست

توجه به نکات انتخاب محضر عقد مزایای بسیاری دارد که دو مزیت مهم آن پیدا کردن مناسب ترین محضر عقد مطابق با شرایط و بودجه خود و دیگری یافتن مناسب ترین محضر در کم ترین زمان ممکن است.

نکات انتخاب محضر عقد
البته افراد در حین انتخاب محضر عقد به دو گروه تقسیم می شوند:

  • کسانی که بدون شناخت و اطلاعات دقیق به تمام محضر ها سر می زنند تا بلاخره محضر عقد باب میلشان را انتخاب کنند که این افراد معمولا فقط زمان خود را هدر می دهند و در آخر نیز موفق به یافتن مناسب ترین دفتر عقد نخواهند شد.
  • گروه دوم معمولا پیش از هر اقدامی به کسب اطلاعات دقیق درباره چگونگی پیدا کردن محضر عقد مشغول می پردازند و تمام نکات انتخاب محضر عقد را در اینترنت جستجو می کنند و سپس طبق آموزه ها و اطلاعات خود اولین گام را در جهت انتخاب محضر عقد برمی دارند.
    در حال حاضر تعداد افرادی که در گروه دوم قرار دارند بیشتر از زوج های گروه اول است و حضور شما در این صفحه گواه روشنی بر این موضوع است به همین دلیل نیز در ادامه مقاله به بررسی تمام نکات انتخاب محضر عقد می پردازیم.

اگر قصد برگزاری مراسم عقد در سالن عقد لوکس با پذیرایی را دارید می توانید از سالن عقد لاکچری ما دیدن کنید.

نکات انتخاب محضر عقد

الزامات و نکات انتخاب محضر عقد

  • تهیه یک لیست از محضر های عقد: با توجه به شهری که در آن زندگی می کنید یک لیست از محضر های عقد تهیه کنید.
  • مشخص کردن نوع مراسمی که می خواهید برگزار کنید: با مشخص کردن نوع مراسمی که می خواهید برگزار کنید شما 50 درصد مسیر را پیموده اید چرا که شما می توانید با انتخاب نوع مراسم (مراسم عقد مجلل و باشکوه یا مراسمی ساده) نام بسیاری از محضر های عقد را از لیست خود حذف کنید و این امر باعث می شود که دچار سردرگمی و شک و تردید در انتخاب خود نشوید. به عنوان مثال اگر شما خواهان برگزاری مراسمی لوکس و مجلل هستید پس فقط باید به سراغ محضر هایی بروید که فضایی لوکس و لاکچری دارند.

تشریفات عقد این امکان را فراهم کرده است تا مراسم عقد خود را در سالن عقد روف گاردن نیز برگزار کنید.

  • انتخاب محدوده جغرافیایی: یکی دیگر از نکات انتخاب محضر عقد که در صرفه جویی زمان نقش بسزایی دارد انتخابالزامات و نکات انتخاب محضر عقد محدوده جغرافیایی است چرا که این گزینه نیز سبب حذف موارد بسیاری از لیست شما خواهد شد و شما فقط بر روی محضر هایی تمرکز خواهید کرد که در محدوده دلخواه شما قرار دارد.
  • تهیه لیست از مهمان هایی که در مراسم عقد شما حضور خواهند داشت: اگر بدون در دست داشتن لیست مهمان های خود برای انتخاب محضر عقد اقدام کنید مطمئنا نمی توانید مناسب ترین محضر عقد را انتخاب کنید چرا که شما در حین انتخاب محضر عقد باید محضری را انتخاب کنید که ظرفیت آن مناسب تعداد مهمان های شما باشد.
  • مشخص کردن خدمات و امکاناتی که باید محضر عقد داشته باشد: اگر یک محضر عقد خدمات و امکاناتی که شما انتظار دارید را در اختیار شما قرار ندهد گزینه مناسبی برای انتخاب نخواهد بود.
  • مشخص کردن بودجه: تخصیص بودجه مهم ترین نکته قابل توجه است زیرا بودجه شما است که باعث می شود بتوانید برنامه های خود مانند اجاره محضر عقد در منطقه دلخواه و… را اجرایی کنید در نتیجه زمان و دقت بیشتری را برای تخصیص بودجه اختصاص دهید. به یاد داشته باشید که علاوه بر هزینه اجاره محضر عقد و خدماتی که دریافت می کنید باید هزینه مربوط به کادو و… را نیز در نظر بگیرید.

نکته: پیدا کردن مناسب ترین محضر عقد در مدت زمان کم شاید کار دشواری به نظر بیاید اما اصلا این گونه نیست و فقط کافی است به خوبی به نکات انتخاب محضر عقد توجه کنید و آن ها را به کار بگیرید آن گاه خواهید دید که در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید مناسب ترین محضر عقد را در منطقه ای که دوست دارید انتخاب کنید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898