شام عقد محضری

28/بهمن/1399

استفاده از خدمات شام عقد محضری مناسب زوج هایی است که قصد دارند علاوه بر پذیرایی با عصرانه با شام نیز از مهمان های خود پذیرایی کنند و از خدمات سالن عقد با شام استفاده کنند. در نتیجه باید محضر عقدی را برای جاری ساختن خطبه عقد و برگزاری مراسم عقد انتخاب کنند که خدماتی مانند کترینگ غذا و همچنین پذیرایی را ارائه می دهند.

شام عقد محضری
اگر شما نیز در آینده ای نزدیک قصد دارید مراسم عقد خود را برگزار کنید و تصمیم گرفته اید با شام از مهمان هایتان پذیرایی کنید باید در انتخاب محضر دقت بسیاری به خرج دهید و به خوبی به بررسی کیفیت و تنوع خدمات کترینگ غذا و پذیرایی بپردازید. برای انتخاب بهتر می توانید میزان تجربه و مهارت سرآشپز ها و همچنین مهمانداران را بررسی کنید زیرا خدمات باکیفیت توسط پرسنل باتجربه، آموزش دیده و حرفه ای ارائه می شود.

اگه به دنبال سالن عقد با شام تشریفاتی و لوکس هستید می توانید لیست سالن عقد با شام را مشاهده کنید.

شام عقد محضری به عهده کیست؟

زمانی که تصمیم پذیرایی با شام را می گیرید ممکن است از خود بپرسید “شام عقد محضری به عهده کیست؟” و یا به عبارتی دیگر چه کسی باید هزینه های شام عقد محضری را بپردازد؟
در ابتدا بهتر است بگوییم که پرسیدن چنین سوالاتی کاملا طبیعی است مخصوصا خانواده هایی که برای اولین بار قصد برگزاری مراسم عقد را دارند و آنگونه که باید با رسم و رسوم و وظایف طرفین در برگزاری مراسم عقد آشنا نیستند.

شام عقد محضری به عهده کیست
اما برای پاسخ صحیح به این سوال ابتدا باید خاطرنشان کرد که وظایف این چنینی با توجه به فرهنگ و رسم هر طایفه و قومی متفاوت است بنابراین در چنین مواقعی بهتر است به فرهنگ خود رجوع کرده تا از سردرگمی رهایی یابید. نکته دیگر این است که امروزه معمولا در مراسم بله برون درباره تمامی مسائل و وظایف بحث و گفتگو می شود در نتیجه نیازی به تحقیق درباره مسائل این چنینی نیست؛ مسئله ای که امروزه بسیار شاهد آن هستیم این است که خانواده عروس و داماد سعی می کنند که تمامی وظایف و هزینه ها را تقسیم کنند تا تمامی زحمات بر دوش یکی از طرفین نباشد و هر دو به یک اندازه در برگزاری مراسم ازدواجشان سهیم باشند.
اما اگر شما هیچکدام از کار های فوق را انجام نداده اید و قصد دارید بدانید که وظیفه اصلی شام عقد محضری به عهده کیست بهتر است بدانید که با توجه به رسم دیرینه ما ایرانیان از قدیم الایام تاکنون شام عقد محضری بر عهده داماد است.

شام و پذیرایی عقد محضری به چه شکل انجام می شود؟

از دیگر سوال هایی که ممکن است در ذهن هر شخصی ایجاد شود این است که “شام و پذیرایی عقد محضری به چه شکل انجام می شود؟”
پاسخ به این سوال بسیار ساده است چرا که نحوه پذیرایی و ارائه خدماتی مانند کترینگ غذا کاملا به محضر عقد و یا موسسه تشریفاتی که انتخاب می کنید بستگی دارد به همین دلیل نیز از همان ابتدا توصیه کردیم اگر قصد دارید با شام از مهمان های خود پذیرایی کنید در انتخاب محضر عقد و یا موسسه تشریفاتی که قصد دریافت خدمات کترینگ غذا و پذیرایی از آن را دارید بسیار دقت کنید؛ به عنوان مثال موسسه تشریفات عقد یکی از بهترین و معتبرترین موسساتی است که خدمات شام عقد محضری را به زوج ها ارائه می دهد.

شام و پذیرایی عقد محضری
یک محضر عقد حرفه ای و معتبر برای ارائه خدمات کترینگ غذا بهترین سرآشپز ها را به کار می گیرد همچنین در این محضر ها متنوع ترین منو های غذا وجود دارد که زوج ها می توانند با توجه به فرهنگ، ذائقه مهمان ها و بودجه ای که در اختیار دارند منوی غذای مورد نظر را انتخاب کنند. خدمات پذیرایی نیز بر عهده مهماندارانی آموزش دیده و مجرب خواهد بود؛ تعداد مهمانداران نیز با توجه به منوی انتخابی متفاوت خواهد بود.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ( 2 )

  1. میترا14 فروردین 1400

    والا ما که شام عقد محضری رو نصف نصف دادیم !داماد گفت اگه می خواید شام بدید نصف ما نصف شما!

  2. سعیده24 اردیبهشت 1400

    ما رسم نداریم شام بدیم فقط یه پذیرایی در حد شیرینی و چای بعد عقد داریم.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

09122780898